«Тю», «канєшно» та «йо»: тварини заговорили діалектами різних регіонів України
03 Жов 2023, 11:28

«Тю», «канєшно» та «йо»: тварини заговорили діалектами різних регіонів України

Команда бренду спільно із креативною агенцією Taktika створили рекламну кампанію, у якій улюбленці зі всієї країни розповідають, як і де вони роблять покупки.

MasterZoo — український лідер в категорії зоо-ритейлу. Цього року бренд у співпраці з креативною агенцією Taktika повністю оновив стратегію і почав будувати знання про нове позиціювання: “MasterZoo — зоомаркет пухнастих особистостей”. Після іміджевого меседжу команда агенції мала розповісти про конкретну перевагу: доступність в офлайні, онлайні, в маленьких і великих містах. Потрібно було прокачати сприйняття MasterZoo, як найбільшої національної мережі зоомаркетів. 

Рішення знайшли у рекламній кампанії, де улюбленці із різних куточків країни відповідають на просте запитання: “Де купують вони?”. У їхні слова та образи зашили реальні людські сценарії покупки та патерни поведінки. Кампанія мала донести стратегічне повідомлення: “Купуйте все для своїх улюбленців в MasterZoo в онлайні та офлайні”. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Особливістю роликів стали впізнавані локації та говірка. Команда записувала дикторів із різних регіонів країни, щоб передати локальну автентичність. Тому ролики наповнені харківським “тю”, хмельницьким “канєшно” та верховинським “йо”.

У рекламних віжуалах використали контурні ілюстрації героїв. Розповіли, де купують вони, та підкреслили доступність бренду в онлайні та офлайні.

Розкажіть друзям про новину