H&M та серіал «Білий лотос» випустили нову колекцію жіночого одягу, щоб донести розкішну курортну естетику серіалу до шанувальників моди по всьому світу.
Створена у співпраці з художником по костюмах Алексом Бовердом та Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, вона приурочена до виходу третього сезону шоу, який вийшов 16 лютого.
Колекція характеризується сміливими кольорами, яскравими принтами та універсальними силуетами, створеними для багатошаровості, що передають безтурботну, гламурну атмосферу сонячної відпустки.
Серед найяскравіших речей — максі-сукні, легкі в’язані комплекти, плетені капелюхи, великі сонцезахисні окуляри та яскраві ювелірні прикраси, що нагадують про тропічну розкіш.
Колекція з’явилася в обраних магазинах H&M та онлайн з 20 лютого.