22 Бер 2024, 13:53

Гумористичний ролик показав, як облизування екрана допомагає визначити, що людина хоче з’їсти

Компанія Globant, що спеціалізується на переосмисленні бізнесу за допомогою інноваційних технологічних рішень, представила свій новий рекламний ролик «Taste ID».

У ньому Globant кидає виклик поширеній думці: сприйняття того, що ІТ-організації часто забувають про реальних користувачів та бізнес, коли думають про розробки для своїх клієнтів.

З іронією та гумором у ролику показано, як технологічна компанія презентує свою останню інновацію «Taste ID» — технологію, яка робить сумнівну заяву про здатність визначати, що людина хоче з’їсти, виходячи з того, як вона облизує екран свого мобільного телефону.

Розробкою кампанії займалось агентство GUT.

«Цей новий рекламний ролик підкреслює постійну відданість Globant виклику традиційним нормам, що робить нас ідеальним партнером, який наважується створювати диджитал-рішення для наших клієнтів, — сказала Ванда Вайгерт, директорка з питань бренду Globant. — Бренди, як правило, працюють з багатьма ІТ-партнерами протягом багатьох років, і навіть одночасно. Ми вважаємо Globant єдиним партнером у сфері диджитал-рішень B2B2C, який відрізняється від інших традиційних ІТ-організацій поєднанням технологій, креативності та інтуїції для створення чудового досвіду».

Матіас Лафалла, креативний директор GUT, підкреслив: «Ця кампанія звертається до однієї з найбільш важливих тем у технологічній галузі: поставити споживача або користувача в центр при розробці диджитал-рішень. Globant вирізняється з-поміж інших технологічних компаній тим, що створює диджитал-продукти, які дійсно подобаються користувачам. Щоб розповісти цю історію, ми вирішили зберегти гумористичний та іронічний тон, який вже став візитною карткою».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео