Агентство Party Land представило нову рекламу для бренду чоловічої доглядової косметики Every Man Jack.
Ролик показав, як приємна прогулянка на гірському велосипеді перетворилась на кошмар для чоловіка, оскільки він страждав від ударів, синців і укусів шершнів. Проте навіть після такої пригоди дезодорант не втратив свого запаху.
Кампанія під назвою «Still Smell Good» є продовженням іншої кампанії «Them Beardles», у якій брала участь група хлопців, що використовували власні бороди як музичні інструменти.
«У нашій кампанії «Still Smell Good» йдеться не лише про те, щоб добре провести час і посміятися; ми також зосереджені на тому, щоб завоювати довіру споживачів до наших екологічно чистих дезодорантів, — говорить Еллі Офф, віце-президент з маркетингу Every Man Jack. — У категорії, де довіра означає все для наших споживачів, наша кампанія демонструє, як дезодорант Every Man Jack забезпечує надійний контроль запаху в поєднанні з міцними, свіжими ароматами для неперевершеної ефективності. Через серію веселих подій, що запам’ятовуються надовго, ми доносимо цю ідею до споживачів, повністю використовуючи індивідуальність та гумор, які Party Land допомогли втілити в нашому бренді, щоб він резонував з нашою основною аудиторією».
Кампанія транслюватиметься на ефірному та підключеному телебаченні з акцентом на спортивні трансляції в прямому ефірі. Вона також буде запущена на соціальних та диджитал медіа-платформах.