Heinz надихнувся останніми кулінарними трендами в TikTok і створив три нові смаки в лінійці соусів для пасти.
Нова лінійка, яку можна придбати в супермаркетах Waitrose, Morrison’s, а також онлайн на Heinz To Home та Ocado, включає в себе «Tomato, Sicillian Lemon and Ricotta», «Tomato, Black Garlic & Roasted Garlic», а також «Tomato & Spicy Nduja». Кожна баночка коштує 2,50 фунтів стерлінгів.
За словами представників Heinz, соус «Tomato & Spicy Nduja» є відповіддю на нещодавній вибух популярності гострої ковбаси ндуя по всій Великобританії.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/15083581-7205113382735451-1024x1024.jpg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/15083581-7205113382735451-1024x1024.jpg?x82823)
«Tomato, Black Garlic & Roasted Garlic» з’явився після того, як компанія Heinz заявила, що часник залишається інгредієнтом номер один, який використовується у вірусних стравах з макаронів у соціальних мережах. Тепер бренд вважає, що зможе запропонувати власну кулінарну інтерпретацію цього продукту, додавши до нього чорний часник.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/624087011_0_1280x1280-1024x1024.jpg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/624087011_0_1280x1280-1024x1024.jpg?x82823)
Соус «Tomato, Sicillian Lemon and Ricotta» з’явився завдяки тому, що вебсайт Tastewise, який відстежує кулінарні тренди, визнав його найпопулярнішою стравою з макаронів у 2023 році.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/15083582-2115113382781333-1024x1024.jpg?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/15083582-2115113382781333-1024x1024.jpg?x82823)