Американська комерційна пекарня Pepperidge Farm у партнерстві з акторкою Ганною Ваддінгем, лауреаткою премії «Еммі», персонаж серіалу «Тед Лассо» якої обожнює печиво, запросила споживачів у всьому світі «Have a Little Taste» в рамках нової рекламної кампанії бренду.
У партнерстві з креативною агенцією Saatchi & Saatchi бренд запустив нову кампанію з Ганною. Уособлення краси, гумору та чарівності, Ганна втілює бездоганний смак Pepperidge Farm у нових роликах, розмовляючи з печивом, яке потрібно смакувати, та хлібом, з якого роблять сендвіч.
Це вже друга серія рекламних роликів, у яких Ганна знімається разом з Pepperidge Farm.
«Дуальність платформи «Have a Little Taste» — це щось прекрасне. Вона говорить про піднесений характер продуктів Pepperidge Farm, водночас функціонуючи як буквальне запрошення для людей спробувати їх. І хто може донести це запрошення краще, ніж єдина і неповторна Ганна Ваддінгем, яка вимагає піднесеності, не сприймаючи нічого занадто серйозно», — сказав Дастін Томес, виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi.