Ганна Ваддінгем показала, як бореться із стресом, у ролику бренду печива
21 Лют 2024, 10:42

Ганна Ваддінгем показала, як бореться із стресом, у ролику бренду печива

Американська комерційна пекарня Pepperidge Farm у партнерстві з акторкою Ганною Ваддінгем, лауреаткою премії «Еммі», персонаж серіалу «Тед Лассо» якої обожнює печиво, запросила споживачів у всьому світі «Have a Little Taste» в рамках нової рекламної кампанії бренду.

Новина за темою
Зірка «Тед Лассо» зробила «смачні спостереження» у кампанії бренду печива

У партнерстві з креативною агенцією Saatchi & Saatchi бренд запустив нову кампанію з Ганною. Уособлення краси, гумору та чарівності, Ганна втілює бездоганний смак Pepperidge Farm у нових роликах, розмовляючи з печивом, яке потрібно смакувати, та хлібом, з якого роблять сендвіч.

Це вже друга серія рекламних роликів, у яких Ганна знімається разом з Pepperidge Farm.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Дуальність платформи «Have a Little Taste» — це щось прекрасне. Вона говорить про піднесений характер продуктів Pepperidge Farm, водночас функціонуючи як буквальне запрошення для людей спробувати їх. І хто може донести це запрошення краще, ніж єдина і неповторна Ганна Ваддінгем, яка вимагає піднесеності, не сприймаючи нічого занадто серйозно», — сказав Дастін Томес, виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel