Зірка «Тед Лассо» зробила «смачні спостереження» у кампанії бренду печива
10 Лип 2023, 13:30

Зірка «Тед Лассо» зробила «смачні спостереження» у кампанії бренду печива

Зірка серіалу «Тед Лассо» Ганна Ваддінгем стала героїнею нової рекламної кампанії американської пекарні Pepperidge Farm під назвою «Have a Little Taste» від агентства Saatchi & Saatchi New York. Ця нова кампанія — запрошення підняти снеки на вищий рівень.

Засновниця Pepperidge Farm, Маргарет Рудкін, не була вражена випічкою, яку могли придбати вона та її сім’я, і вирішила, що зможе випікати її краще сама. Так вона і зробила. З 1937 року Pepperidge Farm виробляє печиво, хліб та снеки.

Щоб розширити запрошення, команда Pepperidge Farm уклала партнерство з акторкою, володаркою премії «Еммі» Ганною Ваддінгем, оскільки вона є уособленням гумору та чарівності, а також людиною, яка знає дещо про печиво.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Починаючи з 7 липня, споживачі можуть переглянути новий рекламний ролик на YouTube, Meta, TikTok, Hulu та Epsilon Live.

Розкажіть друзям про новину