Футбольні шарфи розповіли про сплеск домашнього насильства під час Євро-2024
21 Чер 2024, 16:24

Футбольні шарфи розповіли про сплеск домашнього насильства під час Євро-2024

Благодійна організація Women’s Aid підкреслила тривожний сплеск домашнього насильства під час ігор головного турніру Англії, оскільки Євро-2024 у самому розпалі.

Створена у партнерстві з лондонським агентством House 337, кампанія «No More Years of Hurt» стала другою співпрацею між благодійною організацією та агентством після аналогічної кампанії з підвищення обізнаності про цю проблему під час Чемпіонату світу з футболу 2022 року.

Ця кампанія включає в себе спеціально виготовлені футбольні шарфи, прикрашені класичними футбольними кричалками з родзинкою, такими як «No More Years of Hurt», «He’s Coming Home» та «England Til I Die».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Робота ґрунтується на тривожному дослідженні, яке показало, що випадки домашнього насильства зростають на 38%, коли Англія виграє турнір, і на 26%, коли вона програє або грає внічию.

«Футбольні чемпіонати — це фантастичний час для нас, щоб об’єднатися як країна за допомогою гри, яку багато хто з нас любить. Однак для багатьох жінок і дітей, які живуть з кривдником, великі футбольні турніри можуть бути часом, сповненим страху, — сказала Тереза Паркер, керівниця відділу медіа-бренду та зв’язків з громадськістю Women’s Aid. — Хоча домашнє насильство не пов’язане з футболом, ми знаємо, що під час великих турнірів воно може стати більш серйозним або частим явищем. Життєво важливо, щоб ми підвищували обізнаність про це в цей вирішальний час, щоб жертви знали, де вони можуть отримати допомогу, і щоб громадськість знала, як вони можуть підтримати такі благодійні організації, як Women’s Aid».

Окрім активності інфлюенсерів, які просувають виготовлені на замовлення шарфи, слогани також будуть представлені в серії зовнішньої реклами та в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину