Ford створив колекцію аксесуарів для принцес-водійок, натхненну TikTok-мемами
01 Сер 2024, 13:25

Ford створив колекцію аксесуарів для принцес-водійок, натхненну TikTok-мемами

Навіщо бути Принцесою-пасажиром, якщо можна бути Принцесою-водієм?

Компанія Ford у Великій Британії використала TikTok-мем «Passenger Princess», які зазвичай зображують жінку, яка любить, щоб її возили в люксі, замість того, щоб самій сідати за кермо. Тренд від Ford базується на системі Mustang Mach E з функцією автопілоту, яка дозволяє водієві також почуватися як принцеса.

Лінійка сувенірної продукції, розроблена агенцією Wieden+Kennedy London та її студією Bodega, включає такі предмети, як тіні Passenger Princess, брелок для ключів, термос, крем для рук та каблучки. Предмети були розроблені лондонською студією Beta Design Office.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Кампанія підтримується також відомими інфлюенсерками та проходитиме на сторінках Ford UK в Instagram та TikTok. Шанувальники матимуть можливість отримати лімітований набір Ford Passenger Princess, а також зареєструватися на тест-драйв Mustang Mach-E.

«Технологія автопілоту BlueCruise від Ford відкриває нові можливості для водіїв, які раніше мали мало шансів насолодитися довгими подорожами та розважитися зі своїми друзями та родиною, — сказала Кетрін Блі, директорка з продажу Ford PV у Великобританії. — Passenger Princess — це тренд, який ми любимо, і завдяки BlueCruise у водіїв з’явився шанс стати Принцесою-пасажиром у власному розумінні цього слова».

«Для брендів може бути легко зануритися в інтернет-культуру, але не настільки, щоб зробити це автентично, — сказав Габріель Марчі, директор Bodega. — Кампанія Ford «Passenger Princess» досягає цього, легко поєднуючи масовий тренд у соціальних мережах з ексклюзивною особливістю Mach-E. Реалізація за допомогою мерч-лінії та інфлюенсерів, а не активів, демонструє сміливість та креативність компанії Ford, показуючи аудиторії, що вона не лише рухається в напрямку майбутнього реклами, але й допомагає формувати його».

Розкажіть друзям про новину