Незалежна британська студія Altitude запустила брендовану креативну інтеграцію Fortnite для довгоочікуваного фільму жахів цього літа «Поговори зі мною» напередодні виходу фільму в прокат 28 липня. Тепер «Поговори зі мною» у грі «Deadpines: Zombie Survival» знаменує собою перший випадок, коли фільм жахів був представлений на дуже популярній ігровій платформі.
Наслідуючи тематику фільму, гравці Fortnite прориваються крізь проливний дощ і блискавки, щоб потрапити до будинку з привидами і відчути страхітливе поєднання надприродного жаху і боротьби за виживання. Відтворюючи моторошну атмосферу «Поговори зі мною», гра містить знакові сцени з фільму, включаючи кімнату для спіритичних сеансів та лікарню, які вщент заповнені нежиттю, що висмоктує душі. Головне випробування чекає за межами особняка з привидами, де гравці вступають в епічну битву з босом.
Інтеграція фільму в гру ідеально вписується у «Deadpines: Zombie Survival», де метою є знищення зомбі, досягнення високих результатів, виконання швидкісних забігів та місій, а також поступове розкриття моторошної історії, що стоїть за містечком Дедпайнс. Інтеграція гри, внутрішньоігрова реклама та маркетингова кампанія були розроблені Havas Entertainment. Інтеграція була розроблена та створена розробником метаверсійних ігор Gamefam, який створив, володіє та управляє грою Deadpines, що вперше вийшла у жовтні 2022 року.
Гра доступна безкоштовно у Fortnite на більшості платформ та пристроїв. Очікується, що за час дії інтеграції до 13 серпня кампанія охопить понад мільйон людей по всьому світу.
Режисери фільму брали участь у творчій розробці імерсивної інтеграції, щоб забезпечити достовірність та захоплюючий ігровий досвід.
У рамках кампанії представлена реклама поза домом у Великій Британії та Ірландії. Крім того, розробники співпрацюють з інфлюенсерами, які проводитимуть прямі трансляції, де гратимуть у гру та заохочуватимуть своїх підписників грати.