FAVBET став офіційним спонсором харківського «Металіста»
07 Жов 2022, 14:35

FAVBET став офіційним спонсором харківського «Металіста»

Компанія та футбольний клуб підписали угоду про спонсорство на сезон 2022/23. Мета співпраці підтримка команди під час війни, розвиток молодіжної академії клубу, а також участь у спільних благодійних ініціативах.

«Металіст – бренд українського футболу та один із найпопулярніших клубів країни. Він має багату історію та величезну армію вболівальників, які завжди були, є та будуть поряд з командою. Харків – східний форпост України, а фанати Металіста одними із перших стали на захист нашої держави. FAVBET і Металіст, крім звичних напрямків співробітництва, спільно працюватимуть, щоб наблизити нашу перемогу», прокоментували підписання у FAVBET.

ФК “Металіст” та компанію FAVBET об‘єднує спільна велика мета – збереження й підтримка футболу на високому рівні в ці надскладні часи. На це спрямовані зусилля нашого клубу останні місяці, і надихає те, що на цьому шляху ми маємо надійних партнерів. Співпраця допоможе забезпечити функціонування нашої академії, яка зараз базується в Чернівцях, та підтримку виступів «Металіста» в Прем‘єр-лізі, які, сподіваємось, подарують харків’янам і нашим вболівальникам позитивні емоції. Віримо, що спільна робота Металіста та FAVBET буде ефективною.
Валерій Грига
генеральний директор футбольного клубу «Металіст»

Свій перший матч під егідою FAVBET жовто-сині проведуть вже 7 жовтня у 6-му турі Прем’єр-ліги харків’янам протистоятиме рівненський «Верес». А першою колаборацією компанії і клуба стане просування промо «Прокачай авто для ЗСУ».Навіть в умовах війни компанія FAVBET залишається драйвером українського футболу підтримує професійних спортсменів і аматорів, спонсорує команди в прем’єр-лігах і в регіональних чемпіонатах та є партнером низки українських футбольних клубів: Динамо, Колоса, Руху, Кривбаса, Миная, Оболоні, а відтепер і Металіста.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину