Фаст-фуд мережа створила помаду, натхненну бурито
29 Лип 2024, 16:58

Фаст-фуд мережа створила помаду, натхненну бурито

Якщо хтось коли-небудь хвилювався, що його помада потрапить на буріто, мережа ресторанів фаст-фуду Chipotle та косметичний бренд Wonderskin вирішили цю проблему.

Бренди об’єдналися з агентством Day One Agency, щоб випустити помаду під назвою «Lipotle» на честь Національного дня авокадо, що відзначається 31 липня. Помада випущена лімітованою серією у сріблястому тюбику, що нагадує алюмінієву фольгу, у яку загортають бурито Chipotle.

Помада наноситься, як блиск для губ, після чого наноситься активатор Wonder Blading Activator, який робить колір стійким від розтікання та вицвітання. Маска наноситься блискучим зеленим кольором, але потім знімається, як плівка, для отримання нюдово-рожевого відтінку губ.

Набір помад для губ Lipotle Wonder blading буде доступний з 30 липня на сайтах Wonderskin. Вартість набору становить 29 доларів США.

Крім того, у Національний день авокадо, 31 липня, Chipotle запропонує своїм шанувальникам безкоштовний соус або гарнір з гуакамоле з будь-яким основним блюдом, яке вони придбають.

«Зважаючи на популярність мокпанів у соціальних мережах, ми помітили, що наші шанувальники потребують стійкої помади для губ, щоб насолоджуватися стравами Chipotle на ходу, — говорить Стефані Пердью, віце-президентка Chipotle з бренд-маркетингу. — Ми об’єдналися з Wonderskin, щоб створити найбільш культову помаду, натхненну гуакамоле і фольгою, напередодні Національного дня авокадо».

Це не перша колаборація Chipotle у сфері краси. У 2021 році мережа співпрацювала з e.l.f. Cosmetics над палітрою тіней, блиском для губ і сумкою.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео