Фаст-фуд мережа перетворила своїх хейтерів на прихильників під час сліпої дегустації бургера
18 Бер 2024, 13:00

Фаст-фуд мережа перетворила своїх хейтерів на прихильників під час сліпої дегустації бургера

Мережа фаст-фуд ресторанів Jack in the Box випустила кампанію «Haters to Believers», у якій маскот компанії Джек Бокс зустрівся зі своїми найжорсткішими критиками в сліпій дегустації нового бургера «Smashed Jack», щоб перетворити цих «хейтерів» на «прихильників».

Ролик «Smash the Haters» показав справжніх «хейтерів» Jack in the Box, які висловлювалися на кшталт: «Я ніколи не буду їсти в Jack in the Box», «Jack in the Box несмачний», «Ми називаємо його лайном в коробці».

Оскільки вони не підозрювали, що їдять бургер «Smashed Jack», відгуки щодо нього виявились надзвичайно позитивними: «Дуже смачно», «Краще за все, що я пробував на ринку фаст-фуду», «Майже як смакова бомба».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Інсайт кампанії з’явився, коли команда Jack in the Box завершила якісний аналіз за допомогою серії фокус-груп. На їхній подив, реальні (необізнані) споживачі були абсолютно приголомшені тим, що «Smashed Jack» — це бургер від Jack in the Box, що призвело до того, що він став «найкращим бургером у фаст-фуді».

Створена у співпраці з креативним агентством TBWA\Chiat\Day та Small Girls PR, кампанія включатиме розширену версію, 30-секундний ролик та окремі історії хейтерів, а також мікс активів на зовнішніх носіях, радіо та в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину