Шукаєте, з ким поділитися наболілим? Агенція Arts & Letters запустила «The ESPN Chirpline» — офіційну гарячу лінію, де вболівальники хокею можуть говорити про нещодавні угоди в НХЛ, матчі плей-оф та й взагалі про все, що завгодно.
Нова відеокампанія натхненна класичними рекламними роликами гарячих ліній минулих років. Всі відповідні логотипи та сам номер «Chirpline» залишаються на екрані протягом більшої частини ролика, нагадуючи глядачам, що у них є можливість висловити свою думку.
Протягом наступних кількох тижнів спортивний телеканал ESPN відбере найцікавіші повідомлення для розміщення на своїх соціальних та програмних каналах. Гаряча лінія працюватиме до кінця плей-офф НХЛ.
Відео транслюватиметься в ефірі ESPN та в соціальних мережах телеканалу.