Незважаючи на всі складнощі та виклики, останні півтора роки були дуже активними для PR-ників, які формували нову реальність, приймали виклики, закладали фундамент нової ери комунікацій на майбутні два роки. Стабільність залишилася в минулому — почалася ера Антикризового PR. Про все це та багато іншого поговоримо з експертами галузі вже 20 травня на Антикризовому PR марафоні.
31 Тра 2025
- Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня
- Виставки, недосип та космополітичний джаз. Ретроспектива тижня з Аліною Смишляк-Бородою
30 Тра 2025
- Charity Family Day: зірки, спорт та бізнес об’єдналися заради майбутнього дітей
- «Ходи сюди»: «Аврора» нагадала, куди йти за настроєм і подарунками
- Socar, KFC, Фокстрот: українські бренди перетворили свої лого на дитячі малюнки
- Як каси самообслуговування в «Аврорі» заговорили зірковими голосами і стали сенсацією
- Їжа як артоб’єкт: сосиска в тісті з’явилася у музеї мадам Тюссо
- Heineken перетворив робочі наради на вечірки з перегляду футбольних матчів