Незважаючи на всі складнощі та виклики, останні півтора роки були дуже активними для PR-ників, які формували нову реальність, приймали виклики, закладали фундамент нової ери комунікацій на майбутні два роки. Стабільність залишилася в минулому — почалася ера Антикризового PR. Про все це та багато іншого поговоримо з експертами галузі вже 20 травня на Антикризовому PR марафоні.
13 Тра 2025
- Відеоплатформа перетворила буденні речі на альтернативну реальність
- ASICS представив свого першого чотирилапого амбасадора
- Bolt зобразив труднощі самостійного водіння, щоб надихнути людей користуватись таксі
- Легендарні рекламні кампанії у спорті: що зробило їх успішними
- Дорослих безпритульних собак перетворили на sugar daddies
- Вручну чи на фабриці: KFC розкрила правду про виготовлення своїх стрипсів
- Правда любить терплячих: Суспільне Новини показали, як створюються достовірні новини
- Робота з правками клієнтів у рекламі: як донести інформацію та опрацювати їх