Незважаючи на всі складнощі та виклики, останні півтора роки були дуже активними для PR-ників, які формували нову реальність, приймали виклики, закладали фундамент нової ери комунікацій на майбутні два роки. Стабільність залишилася в минулому — почалася ера Антикризового PR. Про все це та багато іншого поговоримо з експертами галузі вже 20 травня на Антикризовому PR марафоні.
16 Лип 2025
15 Лип 2025
- Іменні пляшки Coca-Cola перетворили на заклик до пошуку зниклих безвісти
- «Ви тут бажані»: Квебек запросив в обійми американських туристів
- Уроки фінансової грамотності: навіщо банк оживив Бенджаміна Франкліна
- Влад Болсун запустив агенцію мерчу, який не соромно носити
- Замість навігатора — зірка та мох: KFC креативно відповів на збої GPS
- Як м’ясо впливає на клімат: елегантна вечеря стала екологічним горором у ролику PETA
- Італійське морозиво надихнуло велобренд створити екосідло