Незважаючи на всі складнощі та виклики, останні півтора роки були дуже активними для PR-ників, які формували нову реальність, приймали виклики, закладали фундамент нової ери комунікацій на майбутні два роки. Стабільність залишилася в минулому — почалася ера Антикризового PR. Про все це та багато іншого поговоримо з експертами галузі вже 20 травня на Антикризовому PR марафоні.
15 Апр 2021
- Instagram тестирует скрытие лайков
- Женщины предпочитают мобильные игры и головоломки. Исследование
- Як поєднати ділову стриманість з ліберальністю цифрових субкультур: редизайн компанії у галузі кібербезпеки
14 Апр 2021
- Почти половина онлайн-контента остается незамеченной. Исследование
- В Финляндии появились билборды с рекламой на вымышленном языке
- Бренд валіз запустив благодійну колекцію аксесуарів разом з Happy Paw
- Heineken предложил бесплатную стрижку с пинтой пива в честь окончания локдауна в Великобритании
- Производитель пива для собак ищет четвероногого директора по вкусу на зарплату $20 тыс.