Емпатія як брендова цінність: IKEA розповіла, як її товари стають частиною життя
26 Чер 2025, 10:45

Емпатія як брендова цінність: IKEA розповіла, як її товари стають частиною життя

Агентство Try та режисер Якоб Маркі створили для IKEA те, чого прагне кожен бренд — емпатію, передану у формі, що сприймається як теплі обійми розуміння.

У центрі нової кампанії «Made for Life» — серія коротких рекламних роликів, кожен з яких розповідає невелику, але глибоку життєву історію. Це приклад того, як мінімалістична форма може нести максимальне емоційне навантаження. Кампанія торкається чутливих тем безпліддя, зради, деменції, а також студентського життя, вечірок й буденних моментів з малюками, які відмовляються їсти кашу.

Життя складається не лише з красивих Instagram-кадрів, і саме тому цінним стало рішення IKEA чесно й щиро подивитися на справжні життєві обставини.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео