12 грудня GET Business Festival зібрав провідних представників українського бізнесу, які обговорили тренди розвитку в умовах воєнного часу, диджиталізацію та інновації, партнерські програми та фінансові інструменти.
Інсайтами поділилися понад 100 спікерів — керівників великих компаній, експертів з маркетингу, комунікацій та цифрової трансформації, представників фінансового сектору, освітньої галузі та Збройних сил.
Більш ніж 1000 учасників отримували знання одночасно на трьох сценах у UNIT.City: «Стратегії зростання», «Бізнес-кейси» та «Маркетингові стратегії». Таким чином кожен міг побудувати власну програму навчання та прокачати бізнес за всіма напрямами.
Ведучими сцени «Маркетингові стратегії» стали: Нікіта Добринін, ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, підприємець та інфлюенсер та Ірина Прокоф’єва, ведуча «1+1 Марафон», спеціальна кореспондентка «ТСН. Тиждень».
Дарія Нагаєва, Sales&Development Director Gradus Research, поділилася інсайтами дослідження медіаспоживання, де зазначила, що зараз розважальний контент повернув довоєнні позиції, а новини втрачають першість.
Тарас Маципура, віцепрезидент з маркетингу PJSC Carlsberg Ukraine, розповів, як бренд «Львівське» адаптував свої комунікації для вже існуючих та нових рекламних кампаній.
Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency, розповіла, у чому полягає сміливість у маркетингу та рекламі та згадала про тренди брендингу у 2024 році.
Ключовими аспектами та креативними підходами до побудови ефективних партнерських програм поділилися актор та ведучий шоу «20:23» Євген Янович, маркетологиня Foundation Coffee Roasters та Co-founder Paint digital Agency Ольга Дівущак, директорка з маркетингу БФК Gulliver Катерина Жураківська, Chief Marketing Officer INTERTOP Ukraine Антон Бокий та Marketing Team Manager OLX Ukraine and CA Альона Горковенко. Модератор дискусії — Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії.
Яна Гончаренко, директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media, розповіла про те, як медіакомпанія створює історії про ветеранів та ветеранок, а також, як новий сезон «Холостяка» змушує говорити на теми, які були табуйовані раніше.
Як правильно спілкуватися з військовими та виражати емпатію, зберігаючи етичні стандарти, обговорили засновник волонтерського проєкту «Як ти, брате?» Антон Семенов, президент Клубу професійних перемовників і волонтер проєкту «Як ти брате?» Олег Демчик, директорка з маркетингу телеканалів ICTV та ICTV2 Поліна Толмачова, засновниця ініціативи «Як не стати овочем» Оксана Мороз, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech Аліна Смишляк-Борода та офіцер ЗСУ і засновник IMPROV 4.5.0 Сергій «Харизмат». Модераторка дискусії — Анастасія Гудима, директорка департаменту з питань розмаїття, інклюзії та рівних можливостей Суспільного Мовлення.
Віктор Іванченко, Head of Strategy & R&D MEGAPOLIS, розповів про українські та глобальні тенденції в OOH-медіа та поділився кейсами, які зробила рекламна компанія під час війни.
Порадами, як створювати креативні ролики, що працюють, поділився блогер Владислав Шевченко.
У сучасному світі слово має не меншу силу, ніж дія, особливо у диджитал-просторі. Як створювати медіасередовище, яке не лише інформує, але й сприяє позитивним змінам у суспільстві? Як поєднувати відповідальність із популярністю контенту? Це обговорили актор та зоозахисник Олексій Суровцев, інфлюенсерка Олена Мандзюк, теле- та радіоведучий Володимир Бірюков та фотографи-документалісти Влада та Костянтин Ліберови. Модератором діалогу виступив Володимир Завадюк, керівник Big Brave Events 1+1 media.
Олександр Рольський, СEO newage, розповів про поточний стан і динаміку диджитал-аудиторії України, а також переваги та виклики розміщення реклами в Telegram.
«Наша місія — зберігати Україну та надавати допомогу людям. Це лежить в основі у КСВ-стратегії компанії та проявляється в усіх напрямах, які ми реалізуємо зараз», — поділилася CSR Communications Manager Київстар Олександра Ковтуненко. Про ініціативи, спрямовані на допомогу військовим, дітям-сиротам, ветеранам та людям з інвалідністю, а також про виклики, з якими стикаються ці проєкти, поспілкувалися також керівниця департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media Яна Ляхович, засновниця БФ «ТВОЯ ОПОРА» Валерія Татарчук, Head of marketing мережі супермаркетів «ЕКО МАРКЕТ» Маша Проніна, директорка департаменту розвитку і партнерств «Повернись живим» Олександра Гайворонська та PR-директорка SOCAR Energy Ukraine Олена Осипчук, яка запевнила, що 2025 рік для компанії стане роком інклюзії. Модерувала цей діалог Юлія Соцька, керівниця PR «Повернись живим».
Під час інтерв’ю на сцені директорка із стратегічних комунікацій Terwin, експерт з репутації та сталого розвитку Олена Зубарева та засновниця QQ research Юлія Слісаренко поспілкувалися про те, як змінилося ставлення до репутації з початком повномасштабної війни в українському бізнесі.
Що таке економетричне моделювання та чому воно переживає свій ренесанс розповіла Дар’я Маліхатко, Director Data Science Publicis Groupe Ukraine.
Кофаундер та креативний директор idealers Олег Свищ розповів, чому креатив задля креативу не є правильним підходом, а також поділився кейсом донат-гурту Badstreet Boys.
«Якби на початку війни держава розмовляла з людьми, як із дорослими, а не розповідала про «два-три тижні», ставлення людей до служби могло б бути іншим. Потрібно було одразу пояснити, що це складна війна, яка не закінчиться швидко», — переконаний пресофіцер 3 штурмової бригади ЗСУ Олександр Бородін під час діалогу про те, як ми можемо підтримати наших захисників і водночас мотивувати інших долучатися до лав ЗСУ, які інструменти маркетингу та комунікацій допомагають створювати сильний, позитивний образ українського воїна і яку роль у цьому процесі має відігравати бізнес. У дискусії також взяли участь лейтенантка та начальниця інформаційно-комунікативного відділу 12-ої бригади «Азов» Оксана Бондаренко та Павло Юров, служба інформації та комунікації 1-ї Президентської бригади НГУ «Буревій». Модераторка дискусії — Наталія Нагорна, воєнна кореспондентка ТСН.
Організатори, MMR, Delo.ua та Ekonomika+, дякують партнерам заходу: генеральному партнеру — OLX; головним партнерам — ПриватБанку та «Київстар»; генеральному інформаційному партнеру — 1+1 media; гостинним партнерам — UNIT.City та ДТЕК Академії; кавовому партнеру — Foundation Coffee Roasters; водному партнеру — «Моршинській»; смачному партнеру — Lantmannen Axa; солодким партнерам — «КиївХлібу» та Tarta; алкогольним партнерам — Jack Daniel’s та Nemiroff; винному партнеру — Maison Castel; партнерам трансляції — «Київстар ТБ» та Microff.
Також організатори висловлюють подяку медіапартнерам: компаніям Megapolis, ADV.EXPERT, БФК Gulliver, InfoVision, BC Media, StarLight Media, «Освіта Дивосвіт», Hurma; телеканалам «МИ Україна», «МИ Україна плюс», ICTV 2, «Київ 24», «Еспресо», «Апостроф»; онлайн-ресурсам УНН, «Комерсант Україна», ЛІГА.net, HiTech.Expert, Burda Media Ukraine, PaySpace Magazine, «Апостроф», «Главком», «Ділова столиця», UA.news, True UA, Marketer.ua, Founder, «Економіст», XSPORT, 44.ua, Postfactum, «Перший бізнесовий», CASES, Logist.FM, HR Liga, «Охорона праці», «ШоТам», Європейській Бізнес Асоціації та Асоціації креативних індустрій України.