Експерт з організації простору розповів про переваги сховища Google One у новій рекламі
17 Сер 2022, 12:14

Експерт з організації простору розповів про переваги сховища Google One у новій рекламі

Якщо ці випадкові знімки у телефоні, на яких хтось поїдає сендвіч після веселої ночі, все ще викликають посмішку, Google і японська письменниця та експерт з організації простору Марі Кондо вирішили показати, що є місце для таких спогадів.

Google працював з інді-агентством Omelet із Лос-Анджелеса над створенням короткометражного фільму для хмарного сховища за підпискою Google One. У рекламному ролику знявся актор та комік Кіган-Майкл Кі в ролі користувача Google, який потрапив у біду, а також Марі Кондо в ролі експерта з організованого діджитал життя.

Кондо показала, що Майкл може шукати свої фотографії за місцем та роком у сховищі, використовуючи зручні інструменти навігації сервісу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Google One дозволяє зберігати і відстежувати все, що викликає радість», — говорить Кондо, розповідаючи про ключову привабливість продукту.

Бренд каже, що ідея виникла через бажання користувачів стати більш організованими. І хоча Кондо часто асоціюється з викиданням непотрібного мотлоху, ролик підкреслює, що організація — це щось більше, ніж рятування від речей.

«Секрет цієї кампанії полягав у співпраці, – сказав креативний директор гурту Omelet Джош Смутко. «Творча команда Google прийшла до нас з неймовірною ідеєю, і з цього моменту межа між Google, талантами, виробництвом і нашою командою стала майже невидимою, що зробило процес плавнішим, кращим і веселішим — що видно на прикладі роботи».

Розкажіть друзям про новину