Екс-CMO Burger King очолить маркетинг бренду рослинної їжі
13 Бер 2023, 14:15

Екс-CMO Burger King очолить маркетинг бренду рослинної їжі

Запліснявілий Burger King Whopper — це не той маркетинговий імідж, який хоче створити виробник рослинної їжі, продаючи свій продукт, але він допоміг залучити в NotCo маркетингового натхненника Фернандо Мачадо.

Ще три роки тому, коли Мачадо працював у материнській компанії Burger King Restaurant Brands International (RBI), генеральний директор Burger King у Бразилії Лурі Міранда повідомив йому про стартап із виробництва харчових продуктів рослинного походження під назвою NotMilk, NotMayo та NotBurger. Мачадо сподобався дизайном компанії, він почав уважно стежити за нею, а минулого року — ще будучи маркетинг-директором відеоігрового холдингу Activision Blizzard — прокоментував публікацію в LinkedIn співзасновника та генерального директора Матіаса Мухніка, який презентував партизанську маркетингову кампанію.

Мачадо сподобалися амбіції та заявлена мета NotCo: чилійська компанія, яку оцінюють у 1,5 мільярда доларів, використовує свою технологію штучного інтелекту «Джузеппе» для відтворення смаку, текстури та аромату продуктів тваринного походження.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

NotCo уклала продуктові партнерства з Dunkin’, Burger King, Shake Shack і Starbucks, пропонуючи їм замінники м’яса, молока та яєць. Що ще важливіше, NotCo надала ліцензію на свій штучний інтелект компанії Kraft-Heinz як частину плану допомоги великим харчовим компаніям швидше виробляти рослинні альтернативи.

«У такій компанії, як NotCo, важливо бути трохи більш послідовним, оскільки у нас менший бюджет», — заявив Фернардо Мачадо. Він також працюватиме з набагато меншим капіталом бренду. NotCo вперше з’явилася в 2015 році, тобто майже через 60 років після заснування Burger King у 1954 році. Франшиза Call of Duty, одна зі стовпів Activision Blizzard (компанії, де до цього працював Мачадо), була запущена за 13 років до того, як NotCo випустила свій перший продукт.

Виклик Мачадо в NotCo нагадує його досвід роботи в Burger King із Moldy Whopper, який використовував стратегію багатоканального маркетингу, щоб стимулювати довгострокову обізнаність про те, що бренд усуває штучні консерванти зі своїх продуктів. Мачадо себе назвав флексітаріанцем, який досі їсть як яловичину, так і продукти рослинного походження, а також вживає вівсяне й молочне молоко. Він зауважив, що наполягав на рослинних альтернативах у RBI, тому що вони, хоч і не завжди здоровіші, допомагали йому почуватися краще щодо довкілля. Burger King не тільки презентував Impossible Whoppers, але сьогодні в шести країнах Латинської Америки використовує продукти NotCo.

Мачадо вважає NotCo продовженням соціально свідомих маркетингових місій, які він розпочав у Burger King і Dove.

Я вважаю, що можу допомогти [виразити] цю ідеологію людям у переконливий спосіб.
Фернардо Мачадо

Розкажіть друзям про новину