08 Лип 2022, 10:33

Екран блокування зможе показувати рекламу

Glance, дочірня компанія рекламного гіганта InMobi Group, планує запустити свою платформу блокування екрану на смартфонах Android у США через два місяці.

Стартап співпрацює з операторами бездротового зв’язку в США і готується до запуску на кількох моделях смартфонів.

Glance пропонує мультимедійний та актуальний контент, а також казуальні ігри на екранах блокування телефонів Android. Сервіс, який є приблизно на 400 мільйонах смартфонів на азіатських ринках, створює «пропозицію преміум-класу» саме для США, тому що там люди більше схильні платити за діджитал послуги.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Платформа проектуватиме динамічні шпалери, заголовки новин та відео прямо на екран блокування. Це цікаве оновлення порівняно із звичайними повідомленнями та оновленнями погоди. Однак для фінансування такої функції потрібна реклама.

Glance є частиною InMobi, платформи мобільного маркетингу Індії, та має фінансову підтримку від Google та Jio Platforms, найбільшої телекомунікаційної служби країни. Glance вже має велику аудиторію, яка використовує цю програму. Це не повноцінний додаток, який потребує встановлення — це розширення для Android, що надає рекламу, а також адаптований контент.

Так само, як TikTok має можливість загіпнотизувати своїх користувачів, які безкінечно гортають стрічку, Glance намагається зачепити користувачів ще до того, як вони зможуть розблокувати свої телефони. Такі методи доступу до контенту були плідними у минулому, що лише вказує на ще одну перешкоду, яку власникам смартфонів доведеться пройти, намагаючись бути продуктивним.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео