Pvolve, бренд функціонального фітнесу, запустив свою першу глобальну рекламну кампанію за участі акторки Дженніфер Еністон під назвою «A Strength that Sets You Free».
У рекламі всесвітньо відома акторка та продюсерка використовує різноманітне обладнання Pvolve, демонструючи переваги так званого метод Pvolve.
За словами бренду, метод Pvolve поєднує в собі функціональні рухи з низьким рівнем навантаження, такі як стояння і ходьба, з обладнанням на основі опору, щоб покращити загальну силу, координацію, мобільність і вирівнювання постави. У рекламі Еністон ділиться, як цей метод допомагає їй почуватися сильнішою, ніж будь-коли раніше, втілюючи слоган бренду: «Сила, яка робить вас вільними».
Над кампанією працювало креативне агентство 72andSunny. Рекламний ролик був знятий у Лос-Анджелесі.
«Ми довго чекали на запуск нашої глобальної кампанії і неймовірно пишаємося тим, що сьогодні можемо поділитися нею зі споживачами по всьому світу, — сказала Рейчел Кацман, засновниця Pvolve. — Ця кампанія імітує силу, яку люди отримують, коли займаються за трансформаційним методом Pvolve — силу, яка є всеосяжною, всеохоплюючою, витривалою та вільною, і яка будує зв’язок між розумом і тілом з функціональними, ментальними та емоційними перевагами незалежно від вашого рівня фізичної підготовки або віку».
Кампанія Pvolve стартувала на національному кабельному телебаченні та стримінгових платформах, таких як Hulu та Peacock.