«Дизель шоу» в трійці найкращих проєктів: український телеканал презентував статистику на честь річниці
19 Гру 2023, 17:07

«Дизель шоу» в трійці найкращих проєктів: український телеканал презентував статистику на честь річниці

Сьогодні, 19 грудня, ICTV2 відзначає першу річницю. Створений під час повномасштабної війни, телеканал повернув на екрани найпопулярніші проєкти каналу ICTV, який до Перемоги транслюватиме телемарафон «Єдині новини». Протягом року ICTV2 показував серіали власного виробництва, улюблене мільйонами «Дизель шоу», міжнародні кінохіти, програму «Ранок у великому місті», інформаційні та документальні програми. За цей час каналу вдалося не лише згуртувати людей, а й зарядити мільйони глядачів бойовим духом.

Нам всім зараз доводиться вчитися жити і працювати в нових умовах. ICTV2 був створений, щоб підтримати українців у складний час, надихати та давати необхідний кожному з нас настрій. На момент запуску ми прагнули створити для глядачів місце сили і повернути частину колишнього затишку — і наші рейтинги зараз довели правильність обраної місії. Річниця ICTV2 — це дійсно нагадування про суперсилу єдності та підтримки серед своїх.
Анастасія Штейнгауз
виконавча директорка ICTV, ICTV2 та Starlight Doc

Телеканал ICTV2 почав мовити в кінці грудня 2022 року. А вже з березня 2023-го щомісячно та за підсумками року загалом впевнено утримує 2-ге місце за загальною аудиторією (вік 4+, міста 50 тис.+) та 3-тє за комерційною (вік 18-54, міста 50 тис.+).

За цільовою аудиторією (чоловіки, міста 30-50 тис. +) ICTV2 з незначним відставанням від лідера, телеканалу СТБ, посідає 2-ге місце в будні дні та лідирує у вихідні серед всіх телеканалів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Середньомісячне охоплення ICTV2 становить понад 4 млн, а це — 43% глядачів у містах 50 тис.+. По всій Україні щомісяця ICTV2 збирає понад 9 млн. За рік канал сформував лояльну аудиторію понад 6 млн глядачів або 67% у великих містах, а по всій Україні – понад 14 млн.

З лютого проєкти ICTV2 регулярно потрапляють до ТОП-20 найкращих програм місяця за комерційною аудиторією, а за цільовою — періодично очолюють його. Насамперед, найпопулярнішими проєктами каналу в 2023 році були гумористична програма «Дизель шоу», серіальний і кінопоказ та публіцистичні програми — «Шкварка», «Громадянська оборона», «Антизомбі», «ТОП 5 фейків». 

Зокрема, «Дизель шоу» опинилося в трійці найкращих розважальних проєктів року. Високі рейтинги отримали і серіали ICTV2. До ТОП-20 за цільовою аудиторією 2023 року потрапили аж 12 серіалів каналу: «Дільничний з ДВРЗ», «Юрчишини», «Морська поліція. Чорноморськ», «Розтин покаже», «Виходь без дзвінка», «Штурм», «Відділ 44», «Коп з минулого», «Табун», «Гарячий» та «Ботоферма».

Розкажіть друзям про новину