Диван з реклами Calvin Klein із Джеремі Алленом Вайтом знову продається
23 Лип 2024, 17:28

Диван з реклами Calvin Klein із Джеремі Алленом Вайтом знову продається

Вельветовий диван, який у січні займав чільне місце в гарячій рекламі Calvin Klein із Джеремі Алленом Вайтом у головній ролі, знову з’явився на Facebook Marketplace, вдруге цього року.

Новина за темою
Диван з реклами Calvin Klein із Джеремі Алленом Вайтом виставили на продаж

Агенція Mojo Supermarket вперше розмістила його на Facebook Marketplace через кілька днів після того, як реклама Calvin Klein стала вірусною, пропонуючи його безкоштовно і просячи людей надіслати повідомлення з поясненням, чому вони повинні його мати. Зрештою, жінка на ім’я Фернанда Кларк отримала диван після того, як розповіла свою історію переїзду до Нью-Йорка після смерті чоловіка (дарування відбулося в ефірі «Шоу Дрю Беррімор»).

Кларк зробила диван центральним елементом своєї маленької нью-йоркської квартири, як показано в блозі Apartment Therapy. Але зараз Кларк неохоче виставляє диван назад на Facebook Marketplace, щоб продати його, оскільки їй потрібні гроші, щоб полегшити її переїзд до Нью-Йорка. Вона також обіцяє віддати частину виручених коштів благодійній організації Sound Mind Live, що займається проблемами психічного здоров’я.

«Як любителю вінтажних меблів, мені дуже важко розлучитися з такою красивою і значущою частиною поп-культури, — сказала Кларк. — Для мене велика честь бути обраним власником, але поряд з багатьма уроками, які я засвоїла на цьому шляху, два з них дуже важливі для мене зараз: навчитися відпускати, щоб рухатися далі і рости, і що це нормально — просити про допомогу, поки я все ще зцілююся. Таким чином, я можу просити про допомогу і водночас допомагати іншим».

Вона додала: «Продаж дивана може дати мені надію на кращі дні і більше часу, щоб зробити цей перехід до Нью-Йорка плавним, створюючи нове життя».

Кампанія Calvin Klein справила величезне враження, коли стартувала в січні, а кілька кампаній у відповідь навіть отримали нагороди. Трюк Mojo отримав три Леви в Каннах цього року (золото і срібло в категорії Social & Influencer і бронзу в Direct), а кумедна пародія на ролик Calvin Klein від німецького пивовара BRLO здобула срібло в категорії Social & Influencer.

Кларк приймає пропозиції щодо купівлі дивану до суботи, 27 липня.

Розкажіть друзям про новину