Зірка серіалу «Ведмідь», Джеремі Аллен Вайт, розпочала дебютне партнерство з легендарним модним домом Calvin Klein.
Бренд представив свою весняну кампанію 2024 року, у якій Вайт одягнув культову спідню білизну. 32-річного актора зняв на тлі його рідного міста Нью-Йорка професійний фотограф Мерт Алас. Стилістом виступила Еммануель Альт, колишня головна редакторка паризького Vogue.
«Колекція чоловічої спідньої білизни весна 2024, яку демонструє Вайт, вдихає нове життя в класичні дизайни, логотипи та матеріали Calvin Klein, підкреслюючи при цьому «сучасні інновації та чуттєвість у її найчистішій формі», — йдеться у повідомленні бренду.
Кампанія та колекція стартували на сайті бренду, тоді як соціальний контент та зовнішня реклама по всьому світу продовжуватиметься протягом тижня.
Бренд проголошує, що майбутні елементи кампанії Calvin Klein весна 2024 «висвітлюватимуть динамічні таланти в окремих віньєтках».