Диджитал-платформа висміяла дратівливість капчі
16 Кві 2025, 10:55

Диджитал-платформа висміяла дратівливість капчі

Доведіть, що ви не робот. Саме ця фраза для більшості стала не тільки перевіркою безпеки в мережі, але й психологічним тестом на витривалість.

World, перша платформа цифрової ідентифікації конфіденційності, об’єдналася з агентством Iris Worldwide, щоб перетворити один із найненависніших ритуалів Інтернету — капчу — на креативну кампанію.

Кампанія «Real World Captcha» розмістила масивні сітки, що імітують неприємні онлайн-капчі, у Сінгапурі, Берліні та Буенос-Айресі перед вуличними об’єктами: машинами, велосипедами, світлофорами, пожежними гідрантами.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожен із них спонукає перехожих переосмислити, як ми доводимо, що ми люди в Інтернеті, і представляє сервіс World ID як альтернативу руйнуванню ботів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео