Дядьки знищили День святого Валентина у ролику Cadbury 5star
04 Лют 2025, 10:31

Дядьки знищили День святого Валентина у ролику Cadbury 5star

У новій кампанії бренд шоколадних батончиків Cadbury 5star продовжує свою щорічну традицію рятувати людей, які хочуть «нічого не робити» на День Святого Валентина.

Вже кілька років поспіль Cadbury 5star підтримує людей, які бояться Дня святого Валентина і воліють провести його, «нічого не роблячи». Винайшовши минулого року «корабель для подорожей у часі», щоб пропустити День закоханих, бренд повертається із зухвалим планом зробити цей День святого Валентина останнім у світі, використовуючи найнесподіванішу секретну зброю — дядьків.

У ролику кампанії з’являється аналітик, який пояснює, що кілька молодіжних трендів у недалекому минулому закінчилися схожим чином — коли старша аудиторія перейняла їх. Від вузьких джинсів до молодіжного сленгу та соціальних мереж, що втрачають свою крутість, закономірність очевидна: як тільки старша аудиторія приєднується, молодь рухається далі.

Розширюючи цю закономірність, Cadbury 5 Star припускає, що якщо дядьки почнуть святкувати День святого Валентина, молодь швидко втратить інтерес до участі в ньому, і ритуали, пов’язані з цим днем, можуть зникнути в найкоротші терміни.

Щоб перевірити цю теорію, цього року бренд витратить весь свій маркетинговий бюджет, щоб платити літнім парам за те, щоб вони ходили на побачення і святкували День святого Валентина. Бренд також просуватиме в соціальних мережах відеоролики про День святого Валентина, зняті літніми парами.

Розробкою кампанії займалось агентство Ogilvy India.

Розкажіть друзям про новину