Бренд шоколадних батончиків Cadbury 5 Star має намір революціонізувати 14 лютого новою кампанією, яка викреслить день кохання з рівняння. Разом зі своїми волонтерами він представив «корабель для подорожей у часі», місія якого — «стерти» з пам’яті День святого Валентина.
14 лютого троє відважних волонтерів розпочнуть місію, щоб скіпнути цей день, а весь світ буде запрошений стати свідком цього видовища за допомогою події, яка буде транслюватися в прямому ефірі для всіх бажаючих.
Бренд випустив рекламний ролик, розроблений агентством Ogilvy, який анонсує місію та просить глядачів зареєструватися в якості «інженерів місії», відвідавши спеціальний вебсайт.
Коментуючи кампанію, Нітін Саїні, віце-президент з маркетингу Mondelez India, сказав: «Оскільки минулого року декому було недостатньо просто втекти від Дня Святого Валентина, і перемотування дня видалося єдиним способом виконати цю місію, пропонуючи при цьому поїздку на американських гірках сміху та нескінченних жартів».
Cadbury 5 Star розпочав цю місію у партнерстві з дослідником космосу Намбі Нараянаном, щоб представити «корабель для подорожей у часі» F.N.S. Cringe Vinash. Він перетне Міжнародну лінію змін дат між Американським Самоа та Самоа рівно об 23:59 13 лютого 2024 року (за часом Американського Самоа), перетнувши таким чином 24-годинний поріг і ступивши на землю 15 лютого о 12:00 за місцевим часом по інший бік Міжнародної лінії зміни дат, таким чином перескочивши 24 години Дня святого Валентина за одну хвилину.
Волонтери, які приєднаються до цієї подорожі, символізуватимуть дух усіх тих, хто бажає викреслити День Святого Валентина зі свого календаря цього року. Вони будуть екіпіровані великою кількістю смаколиків Cadbury 5 Star під час подорожі у часі.