Бренд Dr Martens, заснований у 1947 році, протягом багатьох років був одним із основних речей у гардеробі багатьох людей. У своєму останньому рекламному фільмі бренд сподівався продемонструвати рівень ретельності, з якого створюється взуття.
У короткому закулісному фільмі під назвою «Made in England» глядачі можуть побачити, як різні співробітники розповідають про свою роль у компанії та про те, що вона для них означає.
«Я уважно ставлюся до деталей і люблю, щоб усе було правильно. Кожна пара відрізняється, коли ви використовуєте справжню шкіру». – говорить закадровий голос.
Це перший контент від нещодавно призначеного креативного агентства Acne, який буде представлений в кількох країнах, включаючи США та Європу, протягом наступних кількох місяців.
Кейт Мерфі, виконавчий креативний директор Acne, сказала: «Ми хотіли показати співтовариство, майстерність та кохання, які стоять за одним із найзнакових брендів Великобританії. Мандруючи оригінальною фабрикою у Волластоні, ми зафіксували людей, які щодня роблять ці черевики та туфлі, що дозволило нам показати процес виготовлення в його грубій і найгучнішій формі. Ми дуже пишаємось цією роботою».