Dove розкриває токсичний вплив соцмереж на підлітків за допомогою діпфейка
28 Кві 2022, 18:00

Dove розкриває токсичний вплив соцмереж на підлітків за допомогою діпфейка

Нове дослідження бренду Unilever Dove засвідчило, що кожна друга дівчина каже, що ідеалізований контент про красу в соціальних мережах викликає низьку самооцінку.

Dove почали нову кампанію #DetoxYourFeed, створена агентством Ogilvy, та спрямована на те, щоб дати підліткам можливість визначати свої власні стандарти краси та відписуватися від усього у соціальних мережах, що змушує їх почуватися погано.

Центральним елементом проекту є фільм під назвою «Токсичний вплив», в якому матері та їхні дочки-підлітки збираються разом, щоб поговорити про соціальні мережі та їх вплив. На екрані з’являється мама дівчинки, яка дає шкідливі поради з краси, наприклад, спонукає їх робити ботокс та хімічний пілінг, використовувати домашні набори для наповнення губ, пропускати прийоми їжі та підпилювати зуби пилочкою для нігтів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Dove використовувала технологію Deepfake, щоб озвучити голосом матерів токсичні поради.

Фільм попереджає: «Ви так не сказали б своїй дочці. Але вона все ще чує це в Інтернеті щодня».

Поряд із цією рекламою Dove випустила освітні відеоролики та «Набір впевненості» з робочим зошитом для батьків, опікунів та наставників про те, як полегшити розмови з молоддю про шкоду соціальних мереж. 12 травня також проводиться безкоштовна віртуальна сесія питань та відповідей з культурним експертом Джесс Вайнер та психотерапевтом Надією Аддессі, які дадуть практичні поради батькам про те, як боротися з отруйним впливом соціальних мереж на підлітків.

Розкажіть друзям про новину