Нове дослідження бренду Unilever Dove засвідчило, що кожна друга дівчина каже, що ідеалізований контент про красу в соціальних мережах викликає низьку самооцінку.
Dove почали нову кампанію #DetoxYourFeed, створена агентством Ogilvy, та спрямована на те, щоб дати підліткам можливість визначати свої власні стандарти краси та відписуватися від усього у соціальних мережах, що змушує їх почуватися погано.
Центральним елементом проекту є фільм під назвою «Токсичний вплив», в якому матері та їхні дочки-підлітки збираються разом, щоб поговорити про соціальні мережі та їх вплив. На екрані з’являється мама дівчинки, яка дає шкідливі поради з краси, наприклад, спонукає їх робити ботокс та хімічний пілінг, використовувати домашні набори для наповнення губ, пропускати прийоми їжі та підпилювати зуби пилочкою для нігтів.
Dove використовувала технологію Deepfake, щоб озвучити голосом матерів токсичні поради.
Фільм попереджає: «Ви так не сказали б своїй дочці. Але вона все ще чує це в Інтернеті щодня».
Поряд із цією рекламою Dove випустила освітні відеоролики та «Набір впевненості» з робочим зошитом для батьків, опікунів та наставників про те, як полегшити розмови з молоддю про шкоду соціальних мереж. 12 травня також проводиться безкоштовна віртуальна сесія питань та відповідей з культурним експертом Джесс Вайнер та психотерапевтом Надією Аддессі, які дадуть практичні поради батькам про те, як боротися з отруйним впливом соціальних мереж на підлітків.