Артистка і музикант DOROFEEVA захоплюється читанням, і саме тому вирішила закохати в книжки якомога більше молодих українців. Національна книжкова платформа Yakaboo – популяризує читання і українську книжку та хоче зробити Україну найбільш читаючою країною Європи. У поєднанні цих прагнень народився спільний проєкт “DOROFEEVA & YAKABOO. Про сенси, що в книжках”, який стартує 8 серпня напередодні Дня книголюба.
DOROFEEVA & YAKABOO створили віртуальну книжкову поличку DOROFEEVA. Це її власна добірка книжок, які можна знайти в паперовому або електронному вигляді. Книжки, які зачепили або дали поштовх до нових звершень, змусили плакати чи голосно сміятись, вдосконалювати себе або мотивувати на зміни інших.
Напевно, кожному зустрічались книжки, що не чіпляли, не зацікавлювали. Тому цінно, коли хтось вчасно порекомендує гарну книжку, яку не захочеться відкласти до останньої сторінки. Саме такі я намагалась підібрати – вийшов мікс із книжок про життя, кохання і натхнення, про розвиток, мотивацію і підтримку себе у найважчі моменти, про Україну і українців, про минуле і сучасність. Я не є ментором або професійною читачкою, я просто люблю книжки. А ще хочу не тільки створювати популярну українську музику, але й зробити читання популярним трендом, донести, що читати – це цікаво та модно.
Читачеві пропонують відшукати в цій добірці щось своє і віднайти нові власні сенси за допомогою книжок. Адже зараз вся Україна вивчає та переосмислює себе, занурюється у найважливіше, віднаходить втрачене та здобуває нове. А книжки дають поштовх для цього. У них кожен може знайти те, що робить їх неповторними і справжніми. Робить їх тими, ким вони є.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Молодь – це та аудиторія, яку особливо хочеться зацікавити книжками, відірвати від безперервного скролінгу у гаджетах і показати їм дивовижний світ читання. Коли відомі зірки діляться зі своїми прихильниками власними читацькими вподобаннями – це найкраще заохочення. А ще дуже важливо, що українці сьогодні свідомо більше говорять, пишуть, співають, читають українською. Ми цьому радіємо, адже впевнені, що саме через мову відбувається становлення нації. Читаючи українською, ми вдосконалюємо свою мову, а читаючи книжки, що наділені особливими сенсами, вдосконалюємо себе.
Важливо, що читаючи, українці не тільки допомагають собі почуватися краще, але й підтримують тих, хто цього потребує. Купуючи книжки з добірки, кожен долучається до спільної благодійної справи – частину коштів від замовлень будуть спрямовані на проєкт “Діти переможців” від благодійного фонду “Соборна” – на допомогу дітям, у яких один або обоє батьків загинули на війні, захищаючи Україну.