23 Тра 2024, 12:39

Донати людей до Дня червоного носа перетворять на призи, натхненні дитячими мріями

На честь Дня червоного носа, щорічного заходу зі збору коштів для боротьби з дитячою бідністю, благодійна організація Comic Relief US запустила кампанію «The Childhood Dreamstakes», яка повертає радість дитинства і робить дарування веселим, як ніколи раніше.

Ця ініціатива, розроблена у співпраці з креативною агенцією Gus, запрошує людей знову відчути радість, дива та пригоди дитинства. До 3 червня кожен, хто зробить донат на спеціальному сайті, має шанс виграти один з шести призів, натхненних дитячими мріями, і все це для підтримки однієї дуже серйозної місії — подолання дитячої бідності.

«The Childhood Dreamstakes» має на меті не лише зібрати кошти, які можуть змінити життя дітей, що опинилися в бідності, але й нагадати дорослим про безтурботну радість, на яку заслуговує кожна дитина.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Це перший у світі розіграш, де дорослі можуть повернути собі трохи дитинства, — сказав Спенсер Ла Валлі, співзасновник і креативний директор Gus. — Кожен донат, спрямований на те, щоб зробити майбутнє дітей світлішим, — це шанс виграти реальну дитячу мрію. Для нас це нагадування про безтурботне щастя, на яке заслуговує кожна дитина, і про дитяче відчуття веселощів та дива, яке кожен дорослий повинен намагатися зберегти з усіх сил».

Окрім креативної концепції та бренд-платформи, команда Gus розробила інтегровану маркетингову кампанію для просування «The Childhood Dreamstakes» по всій країні через ефірне та підключене телебачення, зовнішню рекламу, друковану продукцію, соціальні медіа та диджитал платформи.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео