На честь Дня червоного носа, щорічного заходу зі збору коштів для боротьби з дитячою бідністю, благодійна організація Comic Relief US запустила кампанію «The Childhood Dreamstakes», яка повертає радість дитинства і робить дарування веселим, як ніколи раніше.
Ця ініціатива, розроблена у співпраці з креативною агенцією Gus, запрошує людей знову відчути радість, дива та пригоди дитинства. До 3 червня кожен, хто зробить донат на спеціальному сайті, має шанс виграти один з шести призів, натхненних дитячими мріями, і все це для підтримки однієї дуже серйозної місії — подолання дитячої бідності.
«The Childhood Dreamstakes» має на меті не лише зібрати кошти, які можуть змінити життя дітей, що опинилися в бідності, але й нагадати дорослим про безтурботну радість, на яку заслуговує кожна дитина.
«Це перший у світі розіграш, де дорослі можуть повернути собі трохи дитинства, — сказав Спенсер Ла Валлі, співзасновник і креативний директор Gus. — Кожен донат, спрямований на те, щоб зробити майбутнє дітей світлішим, — це шанс виграти реальну дитячу мрію. Для нас це нагадування про безтурботне щастя, на яке заслуговує кожна дитина, і про дитяче відчуття веселощів та дива, яке кожен дорослий повинен намагатися зберегти з усіх сил».
Окрім креативної концепції та бренд-платформи, команда Gus розробила інтегровану маркетингову кампанію для просування «The Childhood Dreamstakes» по всій країні через ефірне та підключене телебачення, зовнішню рекламу, друковану продукцію, соціальні медіа та диджитал платформи.