До праці: «Ковальська» закликає відбудовувати Україну в новому ролику
06 Лип 2022, 15:59

До праці: «Ковальська» закликає відбудовувати Україну в новому ролику

У червні український виробник будівельних матеріалів і забудовник «Ковальська» випустив першу рекламну кампанію воєнного часу. У ролику-маніфесті бренду «Бетон від Ковальської», створеному з агенцією ANGRY, група компаній пропонує новий погляд на рекламні меседжі в умовах повномасштабної війни та закликає відбудовувати Україну разом. 

Ролик складається з двох елементів: фото виробничих потужностей і робітників «Ковальської» та текст озвучки, яким став вірш «До праці» поета Бориса Грінченка. Написаний у 1881 році та присвячений силі робітників, тепер його рядки звучать як заклик відбудовувати Україну, розповідають у «Ковальській». Саме з таким меседжем до клієнтів вийшла компанія.

Зараз на ринку часто зустрічаються заяви про “Ми відбудуємо”. У новій кампанії ми вирішили змінити цей фокус та звернутися безпосередньо до клієнтів “Бетону від Ковальської”. Нашою метою було дати сигнал девелоперам: якщо ви готові, якщо маєте ресурси відбудовувати, ми — поруч, що і лягло в основу слогана кампанії та назву ролику. Ми хотіли нагадати про себе, запевнити клієнтів у тому, що, як і раніше, ми залишаємося надійними партнерами.
Володимир Соболев
маркетинг-директор групи компаній «Ковальська»

Кампанію доповнили білбордами, розміщеними на території Київської та Чернігівської областей та у місцях, які зазнали найбільших руйнувань від обстрілів російськими військами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
В умовах війни та обмежених ресурсів ми не могли зняти повноцінний ролик і працювали з тим, що маємо. В нашому випадку — фото виробництва та робітників «Ковальської». Ми спробували зробити з цього цілісну історію, в яку ідеально вписався вірш Бориса Грінченка. Він потрапив до нас у необхідний час, додав ролику культурної та історичної цінності та трохи символізму, враховуючи його тему.
Сергій Малик
креативний директор Angry

Розкажіть друзям про новину