Для захисту морозива створили інноваційний екран
10 Чер 2024, 11:44

Для захисту морозива створили інноваційний екран

Тепер не доведеться ділитись морозивом з братами, сестрами, сусідами по кімнаті і навіть з дітьми. Тому що бренд морозива Tillamook представив Tillamook iScreen — високотехнологічне рішення для захисту морозива з нової шоколадної колекції, що дозволяє сховати його на видноті.

Tillamook iScreen з’явився у продажу 7 червня з нагоди святкування Національного дня шоколадного морозива. Завдяки пристрою коробка з-під морозива стає невидимою для неозброєного ока, оскільки вона знаходиться одразу за Tillamook iScreen у морозилці, тож морозиво зберігається в безпеці.

Tillamook iScreen діє як невидимий екран, а магія відбувається завдяки матеріалам, виготовленим з лінз, які використовують крихітні гребені для викривлення світла, обманюючи око і змушуючи те, що знаходиться за екраном, просто зникати.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми знаємо, що шанувальники Tillamook у всьому світі в захваті від нової шоколадної колекції і зроблять все можливе, щоб їхні морозильні камери були заповнені продукцією, як і належить, — говорить Кейт Болтін, віце-президентка з маркетингу Tillamook. — Деякі люди досить добрі, щоб поділитися ложкою тут чи там, а інші ні, і це теж нормально. Чесно кажучи, саме тому ми створили Tillamook iScreen, щоб запобігти потраплянню небажаних ложок у ваше морозиво Tillamook, щоб воно залишалося вашим».

Tillamook iScreen коштує $19.99 і його можна придбати на сайті Tillamook.

Розкажіть друзям про новину