Для Джеймса Девіда Венса створили лубрикант для диванів
02 Сер 2024, 12:45

Для Джеймса Девіда Венса створили лубрикант для диванів

Рекламне агентство Quality Meats розпочало кампанію зі збору коштів для віцепрезидентки США та кандидатки у президенти Камали Гарріс і створило лубрикант для дивана під назвою JD Jelly — відсилання до нещодавньої (згодом спростованої) заяви про те, що кандидат у віцепрезиденти від республіканців Джей Ді Венс одного разу займався сексом з диваном.

JD Jelly має власний веб-сайт і рекламні матеріали, у тому числі і гаряче відео. Слоган ролика: «Тра*ай дивани, а не демократію». І так, на сайті можна придбати тюбики цього засобу, який зараз знаходиться у виробництві, за $20.24.

Усі виручені кошти йдуть на користь ймовірної кандидатки в президенти від Демократичної партії Камали Гарріс, або, як її називає кампанія, JD Jelly, «бездітної жінки-кішки, яка насправді піклується про захист нашої країни». (Кілька років тому Венс охарактеризував Гарріс як «бездітну жінку-кішку»).

Команда Гарріс не підтримала цей проект, який був розроблений всього за п’ять днів. На сайті також зазначається: «Наші юристи сказали, що ми повинні сказати, що знаємо, що Джей-Ді насправді не займається сексом з диванами». (Насправді, всі ці чутки виникли як жарт на платформі X).

Ці зусилля також спираються на поточну демократичну тенденцію називати Трампа і Венса «дивними». (Один рядок у відео говорить: «Нам усім краще, коли диваки тра*ають свої дивани, а не нашу демократію»). Існує багато суперечок щодо того, чи є висміювання Трампа і Венса правильною стратегією, але прихильники кажуть, що це просто, запам’ятовується, опускає їх на щабель нижче і, ймовірно, дратує їх самих.

«Що Джей-Ді Венс робить зі своїм диваном у приватній вітальні — це справа Джей-Ді Венса, — каже Джеймі Старк, креативний директор компанії Quality Meats. — Але якщо його оберуть, і він буде нав’язувати свої екстремістські погляди на права жінок американському народу, це може залишити пляму на нашій країні, щоб вивести яку, знадобиться набагато більше, ніж засіб для чищення тканин».

«Ми знаємо, що змазка для диванів не для всіх, — каже Макс Ділейні, креативний директор компанії Quality Meats. — Але ми сподіваємося, що це цікавий спосіб привернути увагу американців до того, що стоїть на кону на цих виборах. А ще це зручний спосіб відволікти увагу тих диваків, які затято намагаються порушити нашу демократію».

Кампанія включає інформаційну підтримку від організацій Causes Up та Call to Activism. Сайт також приймає лише пожертви для тих, хто хоче зробити свій внесок, не купуючи лубрикант і не пояснювати дружині/чоловіку покупку.

Креативним агенціям не звикати створювати непристойні жартівливі продукти як форму політичного протесту. У 2022 році Mischief @ No Fixed Address створили фалоімітатор у формі голови сенатора США Мітча Макконнелла у відповідь на рішення суду у справі Роу проти Вейда.

Розкажіть друзям про новину