Дитяча колядка та кава зібрали на дрони: щотижневий дайджест добрих справ
19 Кві 2024, 12:18

Дитяча колядка та кава зібрали на дрони: щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

ГО «Землячки» відзначили другу річницю діяльності

10 квітня ГО «Землячки» відзначила другу річницю з дня заснування організації. За цей період організація закрила понад 18 000 індивідуальних запитів захисниць та надала підтримки на понад 200 мільйонів гривень. За період своєї роботи громадська організація заручилася ще й системною підтримкою жінок з тилу, започаткувавши проєкт «Амбасадорка Землячок». До проєкту долучилась двадцять одна Амбасадорка. Під час заходу представили ще трьох нових Амбасадорок: засновницю бренду ексклюзивних хусток Shpalta Альону Загоруйко, директорку Київської школи державного управління ім. Сергія Нижного Анну Міщенко та співзасновницю  міжнародного маркетплейсу для пошуку дизайнерів Awesomic Анастасію Павлишину.

2 000 доларів США на розвиток бізнесу: результати тренінгової онлайн-програми U&WE Hub 4.0

12 квітня відбувся фінал четвертої безоплатної тренінгової програми з підприємництва для жінок від Ukrainian Women Entrepreneurs Hub (U&WE Hub). Навчальна ініціатива ставить на меті допомогти молодим жінкам 18-35 років розпочати власну справу та надати всі необхідні інструменти для успішного запуску та розвитку бізнесу. Всього на програму було подано понад 600 заявок, з яких відібрано 100 учасниць з усієї України. Протягом двох місяців жінки отримували необхідні знання для побудови власного бізнесу. Було обрано 6 фіналісток, троє з яких отримають консультаційні та експертні послуги для посилення свого бізнесу на суму до 2 000 доларів США, а три інші учасниці зможуть придбати необхідне обладнання для бізнесу на суму 2 тис доларів США від партнерів програми фонду «Жіночі можливості в Україні».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Другий «Мільйон на дрон»: дитяча колядка підкорила серця українців

Напередодні Різдва комунікаційна агенція Postmen запустила в мережу нову дитячу колядку, щоби зібрати мільйон на дрони для 68 окремої єгерської бригади. Команда обʼєднала для запису дітей із проєкту Postmen Kids, автора пісні «Пес Патрон» Івана Марунича й співака, а нині військовослужбовця ЗСУ, Олександра Положинського. Вже за 10 днів ціль збору була досягнута. За ініціативи керівника та засновника Postmen, Ярослава Ведмедя, було оголошено продовження збору до другого мільйону. На жаль, у лютому серце Ярослава зупинилося. У рамках збору другого мільйону на вечорі пам’яті Ярослава за донат на його благодійну ініціативу «Мільйон на дрон» гості могли забрати фотографії ворон, які зробив засновник агенції за життя. Також збір підтримала і сама 68 ОЄБр, розмістивши збір на своєму сайті.

5 комплексів БПЛА Ares UAV за каву

Кавомани на WOG задонатили вже на 5 комплексів БПЛА Ares UAV за перші 2 тижні проєкту «MEGAКАВА донатить на «крила». Благодійна акція в межах нашої постійної ініціативи «WOGOНЬ допомоги» триває, тому до 31 травня.

Розкажіть друзям про новину