Кава донатить на «крила»: мережа автозаправних комплексів та благодійний фонд запустили спільний проект
16 Кві 2024, 17:15

Кава донатить на «крила»: мережа автозаправних комплексів та благодійний фонд запустили спільний проект

WOG разом із благодійним фондом Dignitas запустили проєкт «MEGAКАВА донатить на «крила».  Його мета — забезпечити наших захисників безпілотними літальними комплексами АРЕС бригадного типу, які і є тими самими «крилами» кампанії. Команда Gusev Art Lab розробила креатив і візуальну складову комунікації.

Крила нової кампанії — безпілотні літальні комплекси АРЕС бригадного типу. Механіка проєкту доволі проста: з кожного напою в мегагорнятку, що купують на WOG, компанія донатить 5 грн на БпЛА. Особливість безпілотного комплексу АРЕС у тому, що він є ефективним у розвідці місцевості та «бачить» на відстань до 50 км. Крім того, він ефективний у корегуванні FPV, підтвердженні уражень і прокладає коридор для розвідувальних дій. Це і треба було підкреслити в креативі. 

Для цього дизайнери візуально відмітили умовну зону, яку покривають БпЛА, а заштрихована місцевість у формі MEGAКАВИ, стала символізувати підконтрольну українським військовим територію завдяки новим «крилам». Крім того, у рамках проєкту був оновлений дизайн мегагорняток, на яких теж з’явились «крила». Але тут вони сформували разом тризуб, який одночасно є символічною зоною під щитом. У проморолику дизайн горнятка було посилено анімацією з БпЛА АРЕС. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«У комунікації нам важливо було підкреслити головну силу БпЛА АРЕС — розвідку та контроль території з повітря задля кращої обізнаності і планування подальших дій. Тому ми розробили кілька візуальних рішень: на горнятку ми створили з БпЛА герб, який став символізувати не лише підконтрольну територію завдяки крилам, але і щит для наших військових, а на ключовому макеті роль символу зіграла MEGAКАВА», — говорить команда Gusev Art Lab.

«Другий рік поспіль улюблений щоденний ритуал кавування чи чаювання навесні набуває нового сенсу та смаку — смаку вдячності захисникам із присмаком причетності до важливого та значущого. Саме в цей період WOG спільно з партнерами ініціюють проєкт «MEGAКАВА донатить на «крила», щоб підтримати Сили оборони безпілотниками, завдяки яким вони зможуть ще ефективніше знищувати ворожі цілі на полі бою», — розповів Геннадій Карлінський, маркетинг директор WOG.

«Розвідка в тилу ворога, за десятки кілометрів від позицій, є дуже виснажливим і дуже ризикованим завданням. Тому нашим військовим потрібні якомога більше БпЛА, що здатні літати на глибину 40-80 км. В класі крил-розвідників не так багато безпілотників українського виробництва, що здатні покривати таку відстань. І до того ж їхня вартість все ще не дозволяє масово забезпечувати ними підрозділи. Тому ми обрали БПЛА Арес, що є доволі бюджетними в цій лінійці та при цьому не поступаються у якості іншим моделям. Вони стануть гарними помічниками, що допоможуть планувати ефективні операції про ураженню ворога», — прокоментувала Люба Шипович, директор фонду Dignitas.

Додатково фонд Dignitas анонсував відкриття банки для прямого донату на проєкт. Тепер кожен має можливість підтримати кампанію з будь-якої частини світу. Підтримати проєкт із закупівлі розвідувальних БпЛА АРЕС можна до 31 травня.

Розкажіть друзям про новину