Кава донатить на «крила»: мережа автозаправних комплексів та благодійний фонд запустили спільний проект
16 Кві 2024, 17:15

Кава донатить на «крила»: мережа автозаправних комплексів та благодійний фонд запустили спільний проект

WOG разом із благодійним фондом Dignitas запустили проєкт «MEGAКАВА донатить на «крила».  Його мета — забезпечити наших захисників безпілотними літальними комплексами АРЕС бригадного типу, які і є тими самими «крилами» кампанії. Команда Gusev Art Lab розробила креатив і візуальну складову комунікації.

Крила нової кампанії — безпілотні літальні комплекси АРЕС бригадного типу. Механіка проєкту доволі проста: з кожного напою в мегагорнятку, що купують на WOG, компанія донатить 5 грн на БпЛА. Особливість безпілотного комплексу АРЕС у тому, що він є ефективним у розвідці місцевості та «бачить» на відстань до 50 км. Крім того, він ефективний у корегуванні FPV, підтвердженні уражень і прокладає коридор для розвідувальних дій. Це і треба було підкреслити в креативі. 

Для цього дизайнери візуально відмітили умовну зону, яку покривають БпЛА, а заштрихована місцевість у формі MEGAКАВИ, стала символізувати підконтрольну українським військовим територію завдяки новим «крилам». Крім того, у рамках проєкту був оновлений дизайн мегагорняток, на яких теж з’явились «крила». Але тут вони сформували разом тризуб, який одночасно є символічною зоною під щитом. У проморолику дизайн горнятка було посилено анімацією з БпЛА АРЕС. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У комунікації нам важливо було підкреслити головну силу БпЛА АРЕС — розвідку та контроль території з повітря задля кращої обізнаності і планування подальших дій. Тому ми розробили кілька візуальних рішень: на горнятку ми створили з БпЛА герб, який став символізувати не лише підконтрольну територію завдяки крилам, але і щит для наших військових, а на ключовому макеті роль символу зіграла MEGAКАВА», — говорить команда Gusev Art Lab.

«Другий рік поспіль улюблений щоденний ритуал кавування чи чаювання навесні набуває нового сенсу та смаку — смаку вдячності захисникам із присмаком причетності до важливого та значущого. Саме в цей період WOG спільно з партнерами ініціюють проєкт «MEGAКАВА донатить на «крила», щоб підтримати Сили оборони безпілотниками, завдяки яким вони зможуть ще ефективніше знищувати ворожі цілі на полі бою», — розповів Геннадій Карлінський, маркетинг директор WOG.

«Розвідка в тилу ворога, за десятки кілометрів від позицій, є дуже виснажливим і дуже ризикованим завданням. Тому нашим військовим потрібні якомога більше БпЛА, що здатні літати на глибину 40-80 км. В класі крил-розвідників не так багато безпілотників українського виробництва, що здатні покривати таку відстань. І до того ж їхня вартість все ще не дозволяє масово забезпечувати ними підрозділи. Тому ми обрали БПЛА Арес, що є доволі бюджетними в цій лінійці та при цьому не поступаються у якості іншим моделям. Вони стануть гарними помічниками, що допоможуть планувати ефективні операції про ураженню ворога», — прокоментувала Люба Шипович, директор фонду Dignitas.

Додатково фонд Dignitas анонсував відкриття банки для прямого донату на проєкт. Тепер кожен має можливість підтримати кампанію з будь-якої частини світу. Підтримати проєкт із закупівлі розвідувальних БпЛА АРЕС можна до 31 травня.

Розкажіть друзям про новину