На честь 100-річчя The Walt Disney Company Disney запропонував шанувальникам унікальний інтерактивний досвід у TikTok, де історії, магія та спогади об’єднались разом.
У рамках партнерства TikTok створив для Disney спеціальний розділ у відеозастосунку, де шанувальники можуть переглядати відео від брендів Disney, створювати власні відео з музикою та спецефектами, грати в тематичні ігри та збирати «Картки персонажів» своїх улюблених гравців.
«Понад 100 років Disney є лідером у сфері творчих інновацій та сторітелінгу, тому ми раді продовжити цю традицію, створивши перший у своєму роді досвід у TikTok, — говорить Асад Аяз, головний бренд-офіцер The Walt Disney Company. — TikTok став улюбленим місцем для фанатів Disney, де вони створюють, взаємодіють і обговорюють свої улюблені фільми, шоу, персонажів і враження, тому ми дуже раді співпрацювати з ними в рамках святкування 100-річчя компанії».
@tiktoknewsroom In honor of @Disney ♬ original sound – TikTok Newsroom
Активація Disney в TikTok є масштабною і охоплює 48 акаунтів. Вони висвітлюють контент таких брендів Disney, як Disney, Pixar, Star Wars, Marvel, ESPN, National Geographic, Disney Parks тощо.
Акаунти TikTok, що належать Disney, налічують понад 150 мільйонів підписників, але ця кількість може зрости з цією подією, оскільки TikTok зазначає, що шанувальники повинні «очікувати щоденних нагадувань» про те, чому вони пов’язані з «улюбленими діснеївськими персонажами, франшизами, фільмами та спогадами про Disney». Це також може спонукати користувачів створювати більше контенту, пов’язаного з Disney, на платформі.
Щоб допомогти з цим, Disney та TikTok випустять для спільноти плейлист Disney100, який включає популярні пісні з таких фільмів, як «Попелюшка» та «Король Лев», і закінчуючи більш сучасними піснями з «Історії іграшок», «Шкільного мюзиклу» та майбутнього фільму «Бажання».