Diesel створив секс-іграшки у колабі з Lelo
03 Чер 2022, 15:16

Diesel створив секс-іграшки у колабі з Lelo

Модний бренд Diesel об’єднався з Lelo, провідною стокгольмською компанією, що продає секс-іграшки та інші товари для інтимного життя, щоб розробити спільну колекцію іграшок.

Diesel модернізувала два найбільш продаваних продукти Lelo. Тепер вони створені у фірмовому яскравому червоному відтінку з логотипом компанії білого кольору.

Перший продукт — це SONA Cruise від LELO, жіночий вібратор, який, на думку Forbes, не надто відрізняється від комп’ютерної миші. На ньому надруковані слова: «Все, що мені потрібно, це заряд».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інший пристрій — TOR 2, що вібруюче кільце для чоловіків, яке говорить: «Увімкнути мене».

Diesel створив нову версію свого слогана «For sex-ful living», яка вказана на упаковці.

«Знята у повсякденних умовах, таких як офіс та спортзал, ця кампанія є ілюстрацією нормальності людських бажань та спонукань», — пояснює Дизель.

«Ми в Lelo — першопрохідці, і ми завжди раді співпраці з брендами-однодумцями, тобто з брендами, які надихають людей і дають можливість висловлювати свій стиль. З цієї причини співпраця з Diesel стала природною, оскільки ми знайшли партнера, який відповідає нашій філософії», — сказав Лука Матутинович, директор з маркетингу шведського бренду.

«Наше партнерство з Diesel має вирішальне значення, оскільки воно демонструє союз між модою та секс-технологіями та наголошує, як сексуальне благополуччя органічно вписується у наше повсякденне життя. Як джинси».

Колекція, що дебютує у середу, буде доступна на веб-сайті Lelo, а також у деяких флагманських магазинах Diesel та в інтернет-магазині модного бренду. Пристрої продаються за ціною 120 та 150 доларів.

Хоча це партнерство знаменує собою найбільш відверту позицію Diesel щодо сексуального здоров’я, бренд вже пограв із цією темою і зробив сексуальні натяки визначальними характеристиками своїх рекламних кампаній.

Наприклад, його рекламна кампанія навесні 2021 року пролила світло на сувору реальність пар, змушених залишатися нарізно під час самоізоляції, і радість їх возз’єднання.

Розкажіть друзям про новину