Diesel створив секс-іграшки у колабі з Lelo
03 Чер 2022, 15:16

Diesel створив секс-іграшки у колабі з Lelo

Модний бренд Diesel об’єднався з Lelo, провідною стокгольмською компанією, що продає секс-іграшки та інші товари для інтимного життя, щоб розробити спільну колекцію іграшок.

Diesel модернізувала два найбільш продаваних продукти Lelo. Тепер вони створені у фірмовому яскравому червоному відтінку з логотипом компанії білого кольору.

Перший продукт — це SONA Cruise від LELO, жіночий вібратор, який, на думку Forbes, не надто відрізняється від комп’ютерної миші. На ньому надруковані слова: «Все, що мені потрібно, це заряд».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Інший пристрій — TOR 2, що вібруюче кільце для чоловіків, яке говорить: «Увімкнути мене».

Diesel створив нову версію свого слогана «For sex-ful living», яка вказана на упаковці.

«Знята у повсякденних умовах, таких як офіс та спортзал, ця кампанія є ілюстрацією нормальності людських бажань та спонукань», — пояснює Дизель.

«Ми в Lelo — першопрохідці, і ми завжди раді співпраці з брендами-однодумцями, тобто з брендами, які надихають людей і дають можливість висловлювати свій стиль. З цієї причини співпраця з Diesel стала природною, оскільки ми знайшли партнера, який відповідає нашій філософії», — сказав Лука Матутинович, директор з маркетингу шведського бренду.

«Наше партнерство з Diesel має вирішальне значення, оскільки воно демонструє союз між модою та секс-технологіями та наголошує, як сексуальне благополуччя органічно вписується у наше повсякденне життя. Як джинси».

Колекція, що дебютує у середу, буде доступна на веб-сайті Lelo, а також у деяких флагманських магазинах Diesel та в інтернет-магазині модного бренду. Пристрої продаються за ціною 120 та 150 доларів.

Хоча це партнерство знаменує собою найбільш відверту позицію Diesel щодо сексуального здоров’я, бренд вже пограв із цією темою і зробив сексуальні натяки визначальними характеристиками своїх рекламних кампаній.

Наприклад, його рекламна кампанія навесні 2021 року пролила світло на сувору реальність пар, змушених залишатися нарізно під час самоізоляції, і радість їх возз’єднання.

Розкажіть друзям про новину