05 Жов 2022, 17:15

Дейтинг-застосунок порівняв голосування з побаченнями у соціальному ролику

У той час як програми для знайомств зосереджені на тому, щоб звести своїх користувачів з кимось особливим, один додаток орієнтований на зовсім інший вид гарячих дій — проміжне голосування на виборах.

Щоб змінити культуру голосування покоління Z, застосунок BLK співпрацював з реп-виконавцями Trina та Saucy Santana, щоб створити ще один зухвалий гімн під назвою «No Voting, No Vucking». Соціальну кампанію було створено у партнерстві з агентством Majority. BLK об’єднався із зірками для нового синглу та відео, які були випущені під час Національного тижня виборців 4 жовтня.

«Ми дуже раді оголосити про цю співпрацю з двома найвидатнішими фігурами у хіп-хопі та культурі», — сказав у своїй заяві Джонатан Кіркланд, голова відділу маркетингу та бренду BLK. «Наші користувачі натхненні впевненістю Trina та її потужною жіночою лірикою, тоді як палка та самовпевнена лірика Saucy Santana зламала бар’єри інклюзивності у хіп-хоп співтоваристві. За допомогою цих двох культурних символів ми сподіваємось дати можливість новому поколінню молодих виборців взяти участь у цих та майбутніх виборах».

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Спираючись на елементи сцени побачень, пісня спрямована на те, щоб мотивувати молодих темношкірих громадян голосувати, позиціонуючи виконання свого основного громадянського обов’язку як найсильнішого збудження з усіх.

На додаток до нової соціальної реклами кампанія також включатиме активації всередині застосунку та інші діджитал функції, щоб спонукати темношкіру молодь, яка не перебуває у шлюбі, брати участь у політичному житті. Додаток для знайомств створив діджитал центр під назвою Election Center, де користувачі можуть перевірити свій статус реєстрації, зареєструватися для голосування та дізнатися більше про політичні ініціативи у своїх спільнотах. Учасники також матимуть можливість поділитися наклейкою профілю, яка дозволить користувачам зіставлятися з іншими, які поділяють ті ж побоювання з питань політики.

Починаючи з кампанії 2021 року Vax That Thang Up, яка привернула увагу до необхідності вакцинації проти Covid19, застосунок BLK продовжує висвітлювати важливі проблеми, що впливають на темношкіру спільноту. На проміжних виборах 2022 року BLK зміцнила свою прихильність до того, щоб голоси молодих темношкірих людей були почуті, ставши партнером безпартійної ініціативи Мішель Обами «When We All Vote», спрямованої на зміну культури голосування та розширення участі.

Для BLK та агентства Majority ця грайлива пісня — це спосіб не лише спонукати молоде покоління голосувати, а й зберегти імпульс, залучаючи до демократичного процесу ще більше молодих людей. І, як і у випадку з їхньою попередньою співпрацею, творча колаба використовує музику як спосіб йти в ногу з культурою.

«Привабливість зводиться до того, як людина розставляє пріоритети у фізичному, емоційному та інтелектуальному плані», — сказав у своїй заяві Омід Фарханг, засновник та генеральний директор Majority. «Щоб спонукати більше самотніх голосувати, ми офіційно додаємо громадянський обов’язок до цього списку пріоритетів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео