«Це взагалі місто?»: туристична організація представила антирекламу Осло
25 Чер 2024, 16:00

«Це взагалі місто?»: туристична організація представила антирекламу Осло

Офіційна маркетингова організація Осло та прилеглих регіонів VisitOSLO випустила ролик «Is it even a city?».

Проте замість того, щоб розповідати про переваги відвідування столиці Норвегії, організація обрала зовсім протилежний підхід.

У ролику Халфдан, мешканець Осло, розповів про те, що ніколи б сюди не приїхав, а також розмірковує над недоліками міста, говорячи про те, що воно просте і доступне, а також тут немає ніякої ексклюзивності.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину