«Це взагалі місто?»: туристична організація представила антирекламу Осло
25 Чер 2024, 16:00

«Це взагалі місто?»: туристична організація представила антирекламу Осло

Офіційна маркетингова організація Осло та прилеглих регіонів VisitOSLO випустила ролик «Is it even a city?».

Проте замість того, щоб розповідати про переваги відвідування столиці Норвегії, організація обрала зовсім протилежний підхід.

У ролику Халфдан, мешканець Осло, розповів про те, що ніколи б сюди не приїхав, а також розмірковує над недоліками міста, говорячи про те, що воно просте і доступне, а також тут немає ніякої ексклюзивності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину