«Це взагалі місто?»: туристична організація представила антирекламу Осло
25 Чер 2024, 16:00

«Це взагалі місто?»: туристична організація представила антирекламу Осло

Офіційна маркетингова організація Осло та прилеглих регіонів VisitOSLO випустила ролик «Is it even a city?».

Проте замість того, щоб розповідати про переваги відвідування столиці Норвегії, організація обрала зовсім протилежний підхід.

У ролику Халфдан, мешканець Осло, розповів про те, що ніколи б сюди не приїхав, а також розмірковує над недоліками міста, говорячи про те, що воно просте і доступне, а також тут немає ніякої ексклюзивності.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину