Corona запропонувала бразильським рибалкам стати гідами для туристів
15 Кві 2025, 11:58

Corona запропонувала бразильським рибалкам стати гідами для туристів

Студія візуального мистецтва Black Madre та рекламне агентство Africa Creative представили кампанію, створену вручну для ініціативи пивного бренду Corona «Fisherman Storytellers».

Вона перетворює усні історії традиційних рибальських спільнот на матеріальне мистецтво за допомогою ретельного поєднання стоп-моушн-анімації, що включає сцени з різьбленням по дереву та багатошарову техніку оповідання.

Кампанія «Fisherman Storytellers» зосереджена на критичній економічній проблемі, з якою стикаються прибережні рибальські громади. Ініціатива розгортається під час щорічних періодів заборони на риболовлю в Бразилії, коли призупиняється основне джерело доходу рибалок. Corona показує, як вона представляє альтернативні засоби до існування, перетворюючи рибалок на екскурсоводів, які діляться своєю багатою культурною спадщиною легенд і переказів з туристами.

Команда Black Madre створила серію зображень, анімаційний ролик та спеціальну попап-книгу ручної роботи, яка оживляє п’ять традиційних рибальських легенд.

Кожен візуальний елемент розповідає певну легенду рибальських спільнот. Ці розповіді були ретельно створені за допомогою багатошарових дерев’яних елементів, щоб створити глибину та розміреність. Візуальна естетика навмисно узгоджується з айдентикою Corona, використовуючи сині та брудно-білі тони, водночас дозволяючи природному золотистому відтінку необробленої деревини символізувати фірмовий колір бренду.

Замість того, щоб створювати окремі різьблені вироби, Black Madre розробила кілька шарів різьбленого дерева, які накладалися один на одного, щоб створити тривимірні композиції зі складними світловими ефектами.

Розкажіть друзям про новину