Corona використала сонце замість шматочка лайма
04 Жов 2024, 10:25

Corona використала сонце замість шматочка лайма

Коли країни Південної Америки спостерігали кільцеподібне сонячне затемнення, Corona співпрацювала з фотографами в Бразилії, Чилі, Уругваї та Аргентині, щоб закарбувати цю магію.

Сонце, ідеально розташоване на пляшці Corona, створило ілюзію шматочка лайма в небі, освіжаючи культовий ритуал лайму та оживляючи його.

«Сонячне затемнення стало ідеальним моментом для Corona, щоб привернути увагу до нашого культового ритуалу з лаймом і водночас відзначити наше коріння в природі та зв’язок із сонцем», — зазначила Клариса Пантоха, віцепрезидентка Corona Global.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія, запущена Corona у партнерстві з агенцією DAVID Miami, демонструє прихильність Corona до креативу, що втілюється в диджитал-кампаніях на всіх ринках.

Розкажіть друзям про новину