Коли країни Південної Америки спостерігали кільцеподібне сонячне затемнення, Corona співпрацювала з фотографами в Бразилії, Чилі, Уругваї та Аргентині, щоб закарбувати цю магію.
Сонце, ідеально розташоване на пляшці Corona, створило ілюзію шматочка лайма в небі, освіжаючи культовий ритуал лайму та оживляючи його.
«Сонячне затемнення стало ідеальним моментом для Corona, щоб привернути увагу до нашого культового ритуалу з лаймом і водночас відзначити наше коріння в природі та зв’язок із сонцем», — зазначила Клариса Пантоха, віцепрезидентка Corona Global.
Кампанія, запущена Corona у партнерстві з агенцією DAVID Miami, демонструє прихильність Corona до креативу, що втілюється в диджитал-кампаніях на всіх ринках.