Corona використала сонце замість шматочка лайма
04 Жов 2024, 10:25

Corona використала сонце замість шматочка лайма

Коли країни Південної Америки спостерігали кільцеподібне сонячне затемнення, Corona співпрацювала з фотографами в Бразилії, Чилі, Уругваї та Аргентині, щоб закарбувати цю магію.

Сонце, ідеально розташоване на пляшці Corona, створило ілюзію шматочка лайма в небі, освіжаючи культовий ритуал лайму та оживляючи його.

«Сонячне затемнення стало ідеальним моментом для Corona, щоб привернути увагу до нашого культового ритуалу з лаймом і водночас відзначити наше коріння в природі та зв’язок із сонцем», — зазначила Клариса Пантоха, віцепрезидентка Corona Global.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія, запущена Corona у партнерстві з агенцією DAVID Miami, демонструє прихильність Corona до креативу, що втілюється в диджитал-кампаніях на всіх ринках.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео