Corona повісила гігантський гамак у столиці Перу
23 Лют 2024, 10:45

Corona повісила гігантський гамак у столиці Перу

Агенція Publicis Groupe та пивний бренд Corona сколихнули соціальні мережі завдяки своїй новій інноваційній рекламній кампанії в Перу.

Використовуючи технології комп’ютерної графіки, бренд «повісив» величезний гамак між двома будівлями в Мірафлорес, елітному торговому районі Ліми.

Як і справжній гамак, він гойдався, відкидав тінь і спокушав перехожих відпочити в ньому. У соціальних мережах обговорювали, чи справжній гамак, адже хештег #HamacaGigante вийшов на третє місце в Перу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реалізація цієї ідеї вимагала ретельного планування від креативних команд Publicis Peru. «Виклик полягав у тому, щоб знайти ідеальну локацію та гарантувати, що CGI-інтеграція виглядатиме абсолютно реалістично. Ми провели велике технічне та художнє тестування. 3D-трекінг був ключовим фактором, який дозволив нам інтегрувати віртуальні елементи з рухом камери та досягти бажаного гіперреалізму», — пояснив Бето Норієга, головний виконавчий директор Publicis Peru.

Щоб досягти цього, разом з маркетинговою командою Corona, Publicis Groupe Peru створила спільну та ефективну систему роботи, залучивши найкращі таланти з Zentih (медіа), The Pub (продакшн), Digitas (диджитал креатив та вплив) та Publicis Peru (креативний розвиток бренду).

Трюк є частиною кампанії Corona «This is living».

Розкажіть друзям про новину