Агенція Publicis Groupe та пивний бренд Corona сколихнули соціальні мережі завдяки своїй новій інноваційній рекламній кампанії в Перу.
Використовуючи технології комп’ютерної графіки, бренд «повісив» величезний гамак між двома будівлями в Мірафлорес, елітному торговому районі Ліми.
Як і справжній гамак, він гойдався, відкидав тінь і спокушав перехожих відпочити в ньому. У соціальних мережах обговорювали, чи справжній гамак, адже хештег #HamacaGigante вийшов на третє місце в Перу.
Реалізація цієї ідеї вимагала ретельного планування від креативних команд Publicis Peru. «Виклик полягав у тому, щоб знайти ідеальну локацію та гарантувати, що CGI-інтеграція виглядатиме абсолютно реалістично. Ми провели велике технічне та художнє тестування. 3D-трекінг був ключовим фактором, який дозволив нам інтегрувати віртуальні елементи з рухом камери та досягти бажаного гіперреалізму», — пояснив Бето Норієга, головний виконавчий директор Publicis Peru.
Щоб досягти цього, разом з маркетинговою командою Corona, Publicis Groupe Peru створила спільну та ефективну систему роботи, залучивши найкращі таланти з Zentih (медіа), The Pub (продакшн), Digitas (диджитал креатив та вплив) та Publicis Peru (креативний розвиток бренду).
Трюк є частиною кампанії Corona «This is living».