Пивний бренд Corona продовжує зміцнювати свій зв’язок із заходом сонця — моментом дня, який сприймається як явне запрошення природи до спілкування.
Захід сонця часто зображується як щось виключно для моментів просто неба, обмежуючи можливості насолодитися ним, оскільки не всі в цей час перебувають на вулиці. Однак бренд відкрив істину, яка стала відправною точкою ідеї, що заходом сонця можна насолоджуватися з вікна, з якого відкривається вид на захід сонця.
«Ми побачили творчу можливість у вікнах, особливо в комерційних місцях, де буває багато людей. Саме тоді ми придумали «Rent your Sunset» — проєкт, що перетворює вікна на рекламний простір. Це все спрацювало. Ми розміщуємо наш бренд на вікнах бізнесів, а вони отримують наш продукт безкоштовно. Це безпрограшний варіант», — поділилися Гонсало Пазос та Анхело Гонсалес, креативні директори Fahrenheit DDB Peru.
Власники бізнесу, у яких є вікно з видом на захід сонця, можуть подати заявку, продемонструвавши його на вебсайті. Пивний бренд прикрасить обрані вікна, щоб усі клієнти знали, що Corona означає «захід сонця».