Coors Light випустив пивні банти, щоб зробити погані подарунки вдалими
10 Гру 2024, 11:18

Coors Light випустив пивні банти, щоб зробити погані подарунки вдалими

Пивний бренд Coors Light у партнерстві з креативним агентством Rethink допомагає шанувальникам врятувати нудні святкові подарунки за допомогою «Beer Bows».

Ці «пивні банти» вартістю $15, які доступні лише з 4 по 6 грудня та з 9 по 10 грудня, містять унікальний QR-код, який відкриває подарункові набори з мерчем Coors Light та подарунковими картками для післясвяткової пивної тусовки.

«Погляньмо правді в очі — багато хто з нас не вміє дарувати подарунки. Незалежно від того, чи у вас закінчився час, чи ви просто не знаєте, що подарувати — ми всі були в ситуації, коли хотіли б отримати щось краще. — Завдяки «Beer Bows» потворну пару шкарпеток можна замінити на мерч Coors Light та подарункову картку, щоб насолодитися келихом пива за наш рахунок», — сказав Марсело Паскоа, віцепрезидент з маркетингу в Coors Family of Brands.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Beer Bows» доступні в обмеженій кількості на сайті Coors Light.

Розкажіть друзям про новину