Coors Light випустив пивні банти, щоб зробити погані подарунки вдалими
10 Гру 2024, 11:18

Coors Light випустив пивні банти, щоб зробити погані подарунки вдалими

Пивний бренд Coors Light у партнерстві з креативним агентством Rethink допомагає шанувальникам врятувати нудні святкові подарунки за допомогою «Beer Bows».

Ці «пивні банти» вартістю $15, які доступні лише з 4 по 6 грудня та з 9 по 10 грудня, містять унікальний QR-код, який відкриває подарункові набори з мерчем Coors Light та подарунковими картками для післясвяткової пивної тусовки.

«Погляньмо правді в очі — багато хто з нас не вміє дарувати подарунки. Незалежно від того, чи у вас закінчився час, чи ви просто не знаєте, що подарувати — ми всі були в ситуації, коли хотіли б отримати щось краще. — Завдяки «Beer Bows» потворну пару шкарпеток можна замінити на мерч Coors Light та подарункову картку, щоб насолодитися келихом пива за наш рахунок», — сказав Марсело Паскоа, віцепрезидент з маркетингу в Coors Family of Brands.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Beer Bows» доступні в обмеженій кількості на сайті Coors Light.

Розкажіть друзям про новину