Coke представив ШІ-інструмент для створення музики на основі звуків кока-коли
24 Кві 2024, 12:28

Coke представив ШІ-інструмент для створення музики на основі звуків кока-коли

У платформі Coca-Cola «Real Magic» значну частину магії виконує штучний інтелект.

Нещодавно випущений застосунок від гіганта напоїв дозволяє споживачам створювати власну музику, використовуючи тони, ритми та мелодії, отримані зі звуків Coca-Cola. Він розробив ці звуки, навчивши на них штучний інтелект, так само, як штучний інтелект створив абетку бульбашок на основі Coke Zero Sugar.

В обох випадках ШІ допомагає напою говорити за себе, що є основною темою кампанії Coke Zero Sugar «Best Coke Ever?».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Технологія, відома як Coke SoundZ, включає в себе фізичний інструмент у формі пляшки Coca-Cola, яким користуються музичні продюсери, діджеї та інші креатори. Диджитал версію споживачі можуть завантажити безкоштовно. Вона дозволяє музикантам-початківцям саундтрекувати свої пости або створювати музичні треки на замовлення, використовуючи звуки Coca-Cola.

Кетрін Льюїс, когнітивістка, що спеціалізується на неврології та психології поведінки, засвідчила «мультисенсорний досвід» Coca-Cola, що викликає очікування та викид дофаміну, який музика має на меті повторити. «Ми включили цю науку в ШІ, прагнучи створити звуки, які піднімають настрій і приносять задоволення», — сказала Льюїс.

Інструмент був включений до саундтреку кампанії Coca-Cola «2024 Zero Sugar», і буде продовжувати використовуватися в музичних творах артистів, саундтреках заходів та майбутніх музичних кампаніях Coca-Cola.

«Ми працюємо з безліччю світових музичних талантів, щоб продемонструвати, на що вони здатні, але справжня магія станеться, коли продюсери-початківці зможуть створити свій власний «Coke SoundZ» у себе вдома», — сказав Іслам Ель-Дессукі, глобальний віце-президент з креативу компанії Coca-Cola.

Coke SoundZ був розроблений агенціями WPP Open X та AKQA за підтримки Ogilvy PR.

Розкажіть друзям про новину