У платформі Coca-Cola «Real Magic» значну частину магії виконує штучний інтелект.
Нещодавно випущений застосунок від гіганта напоїв дозволяє споживачам створювати власну музику, використовуючи тони, ритми та мелодії, отримані зі звуків Coca-Cola. Він розробив ці звуки, навчивши на них штучний інтелект, так само, як штучний інтелект створив абетку бульбашок на основі Coke Zero Sugar.
В обох випадках ШІ допомагає напою говорити за себе, що є основною темою кампанії Coke Zero Sugar «Best Coke Ever?».
Технологія, відома як Coke SoundZ, включає в себе фізичний інструмент у формі пляшки Coca-Cola, яким користуються музичні продюсери, діджеї та інші креатори. Диджитал версію споживачі можуть завантажити безкоштовно. Вона дозволяє музикантам-початківцям саундтрекувати свої пости або створювати музичні треки на замовлення, використовуючи звуки Coca-Cola.
Кетрін Льюїс, когнітивістка, що спеціалізується на неврології та психології поведінки, засвідчила «мультисенсорний досвід» Coca-Cola, що викликає очікування та викид дофаміну, який музика має на меті повторити. «Ми включили цю науку в ШІ, прагнучи створити звуки, які піднімають настрій і приносять задоволення», — сказала Льюїс.
Інструмент був включений до саундтреку кампанії Coca-Cola «2024 Zero Sugar», і буде продовжувати використовуватися в музичних творах артистів, саундтреках заходів та майбутніх музичних кампаніях Coca-Cola.
«Ми працюємо з безліччю світових музичних талантів, щоб продемонструвати, на що вони здатні, але справжня магія станеться, коли продюсери-початківці зможуть створити свій власний «Coke SoundZ» у себе вдома», — сказав Іслам Ель-Дессукі, глобальний віце-президент з креативу компанії Coca-Cola.
Coke SoundZ був розроблений агенціями WPP Open X та AKQA за підтримки Ogilvy PR.