Coca-Cola представила типографіку, створену за допомогою штучного інтелекту
15 Лют 2024, 14:41

Coca-Cola представила типографіку, створену за допомогою штучного інтелекту

Coca-Cola Zero Sugar використала штучний інтелект для створення нової типографіки, яка може «розкрити» приховані літери всередині кожної пляшки, банки та склянки напою.

Після того, як у 2021 році напій Coca-Cola Zero Sugar був перероблений, щоб надати йому нового смаку, тепер він отримав власний «голос» завдяки диджитал-вираженню в рамках глобальної кампанії «Best Coke Ever».

У рамках цієї ініціативи алгоритм розпізнавання об’єктів був навчений знаходити фігури з літерами на більш ніж 100 000 фотографій, що відображають характерні риси Coke Zero Sugar — від рідкої конденсації до скупчення бульбашок і шипіння в повітрі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Отримана типографіка була використана для створення слів та повідомлень, даючи продукту можливість вперше «говорити за себе» та запрошуючи шанувальників спробувати продукт як фізично, так і в диджитал форматі.

Ініціатива також націлена на аудиторію покоління Z за допомогою маркетингу в TikTok, зокрема, інтерактивний фільтр дозволить шанувальникам створити власну версію пісні «It’s Gonna Be Me», нового гімну Coke Zero Sugar, за допомогою співаючої пляшки Coke Zero Sugar.

Крім того, цього року шанувальники та продюсери-початківці зможуть реміксувати бібліотеку фірмових звуків Coke Zero, включаючи приємний тріск крижаної банки, що відкривається, та знайоме шипіння рідини, в оригінальні треки.

Кампанія просувається кількома каналами, включаючи інтерактивну зовнішню рекламу, жартівливі відеоролики в соціальних мережах та мультисенсорні активації в магазинах. Торгові автомати, що активуються за допомогою QR-кодів, стимулюватимуть споживачів спробувати Coke Zero Sugar, а музичний креатив «Just Add Zero» просуватиме напій як смачне доповнення до продуктів харчування.

«Ми завжди знали, що смак Coke Zero Sugar говорить сам за себе, але хотіли придивитися до нього ближче, щоб зрозуміти, що саме хоче сказати продукт, — сказала Оана Влад, старша директорка з глобальної стратегії компанії Coca-Cola. — Ми зазирнули всередину себе, щоб знайти творче натхнення для того, що ми хотіли зробити найбільш проривною ітерацією «Best Coke Ever?» на сьогоднішній день. Coke Zero Sugar знайшла креативні та експериментальні способи залучення споживачів, але не вистачало одного важливого голосу. До цього часу».

Розкажіть друзям про новину