Coca-Cola створила новий напій зі смаком мрії
11 Сер 2022, 13:10

Coca-Cola створила новий напій зі смаком мрії

Coca-Cola створила напій, який надійде у продаж у США та Канаді з 15 серпня, та поєднує в собі «грайливо-яскраві смакові нотки» зі смаком кока-коли, що пробуджують почуття натхнення та уяви. Напій, створений в рамках програми Coca-Cola Creations.

«Coca-Cola Dreamworld використовує пристрасть покоління Z до нескінченного потенціалу розуму, досліджуючи смак мрії», — сказала Алессандра Каскіно, директор креативної програми та програми для покупців Північноамериканського операційного підрозділу Coca-Cola.

Напій буде представлений у спеціальній банці, яка відповідає смаку напою, поєднуючи химерні форми, електричні кольори та тривимірні мотиви, щоб створити візуальний пейзаж.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як і у випадку з іншими запусками, випуск напою супроводжуватиметься кількома діджитал враженнями.

Споживачі можуть відсканувати будь-яку банку Dreamworld за допомогою своїх смартфонів, щоб отримати доступ до Coca-Cola Creations Hub, де вони зможуть насолодитися музикою у доповненій реальності з фестивалю Tomorrowland, діджитал колекцією одягу, натхненною Dreamworld, та багатьом іншим.

Нагадаємо, раніше Coca-Cola випустила напій разом з продюсером електронної музики Marshmello.

Розкажіть друзям про новину