Coca-Cola створила новий напій зі смаком мрії
11 Сер 2022, 13:10

Coca-Cola створила новий напій зі смаком мрії

Coca-Cola створила напій, який надійде у продаж у США та Канаді з 15 серпня, та поєднує в собі «грайливо-яскраві смакові нотки» зі смаком кока-коли, що пробуджують почуття натхнення та уяви. Напій, створений в рамках програми Coca-Cola Creations.

«Coca-Cola Dreamworld використовує пристрасть покоління Z до нескінченного потенціалу розуму, досліджуючи смак мрії», — сказала Алессандра Каскіно, директор креативної програми та програми для покупців Північноамериканського операційного підрозділу Coca-Cola.

Напій буде представлений у спеціальній банці, яка відповідає смаку напою, поєднуючи химерні форми, електричні кольори та тривимірні мотиви, щоб створити візуальний пейзаж.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як і у випадку з іншими запусками, випуск напою супроводжуватиметься кількома діджитал враженнями.

Споживачі можуть відсканувати будь-яку банку Dreamworld за допомогою своїх смартфонів, щоб отримати доступ до Coca-Cola Creations Hub, де вони зможуть насолодитися музикою у доповненій реальності з фестивалю Tomorrowland, діджитал колекцією одягу, натхненною Dreamworld, та багатьом іншим.

Нагадаємо, раніше Coca-Cola випустила напій разом з продюсером електронної музики Marshmello.

Розкажіть друзям про новину