Coca-Cola поставила у тематичних парках автомати для переробки відходів
15 Лип 2022, 11:19

Coca-Cola поставила у тематичних парках автомати для переробки відходів

Прагнучи заохочувати людей сортувати сміття, Coca-Cola у партнерстві з британською розважальною компанією Merlin Entertainments Group пропонує споживачам винагороду в обмін на переробку порожніх пластикових пляшок об’ємом 500 мл у спеціально розроблених для цього автоматах.

З 14 липня по 30 вересня споживачі можуть подати заявку на винагороду за VIP-досвід у дев’яти атракціонах Merlin Entertainments, що включаючи Alton Towers Resort, Legoland Windsor Resort, Thorpe Park Resort, Chessington World of Adventures Resort, Warwick Castle Resort, океанаріуми Sea Life у Блекпулі, Брайтоні і Лондоні, а також Legoland Discovery Center у Бірмінгемі.

На кожному такому автоматі є напис: «Дякую за переробку. Ваша пляшка може повернутися на полиці, як і інша, менш ніж за шість тижнів».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Луїз Могест, директор з маркетингу Coca-Cola у Великій Британії, сказала: «Літні місяці — це особливий час, коли друзі та сім’ї збираються разом, і ми раді запропонувати людям шанс виграти дивовижні враження, винагороджуючи їх за переробку сміття під час відвідування визначних місць Merlin. Всі наші пляшки на 100% підлягають вторинній переробці, і наше партнерство — лише одна з дій, які ми робимо для досягнення нашої мети — Світ без відходів».

Дере Айлорі, керівник групи зі сталого розвитку Merlin, сказав: «Стійкий розвиток є основою нашої діяльності в Merlin Entertainments, і ми раді знову співпрацювати з Coca-Cola Great Britain у рамках цієї ініціативи. Ми продовжуємо просуватися вперед відповідно до наших амбіцій у сфері сталого розвитку, у тому числі відмовляємося від непотрібної упаковки та пластику на всіх наших фірмових товарах.

Наприкінці 2018 року у наших атракціонах Sea Life ми заборонили всі пластикові соломинки та пластикові пакети, а у наших тематичних парках курортів у Великій Британії ми пишаємося тим, що тепер працюємо без відходів. Однак ми знаємо, що можемо зробити набагато більше, і що ми повинні зіграти свою роль у тому, щоб дати споживачам можливість та заохочення скорочувати, повертати та переробляти свій пластик. Ось чому партнерство з такими компаніями, як Coca-Cola, таке важливе, і сьогоднішнє оголошення є чудовим прикладом того, як Merlin працює з діловими партнерами-однодумцями, щоб допомогти захистити нашу планету в майбутньому».

Розкажіть друзям про новину