Coca-Cola перетворила QR-коди на мистецтво
05 Вер 2023, 13:49

Coca-Cola перетворила QR-коди на мистецтво

Скромний і зазвичай домашній діджитал код отримав помітне оновлення в новій кампанії Coca-Cola, яка використала ШІ для створення художніх зображень, які все ще працюють при скануванні. Кампанія присвячена музичній платформі Coke Studio.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Коди були створені креативним технологом і художником Троєм Ні за допомогою технології Stable Diffusion і ControlNet, яка використовує штучний інтелект для створення більш художнього QR-коду, ніж раніше.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожен з п’яти ілюстративних QR-кодів посилається на музичний кліп Coke на пісню «Be Who You Are (Real Magic)», який вийшов на екрани раніше цього літа. Трек був написаний лауреатом Греммі Джоном Батістом, а в ньому взяли участь артисти NewJeans, JID, Camilo та Cat Burns. Coke замовила пісню та відео, щоб розпочати другий сезон Coke Studio, своєї глобальної музичної платформи, яка підтримує музикантів-початківців.

Це продовження нещодавніх експериментів Coke у сфері штучного інтелекту, яких було чимало. У березні компанія запустила веб-сайт, де люди можуть створювати діджитал мистецтво, використовуючи інструменти ШІ та іконки Coke. У серпні вона провела захід під назвою Real Magic Creative Academy, в якому взяли участь креатори мистецтва, пов’язаного з Coca-Cola, за допомогою DALL-E і GPT-4.

Кампанія з QR-кодами — це останнє розширення програми Coke Studio. У липні Coca-Cola запустила імерсивну кампанію на основі генеративного штучного інтелекту, яка дає відвідувачам музичних фестивалів у США можливість створювати оригінальні музичні враження.

Розкажіть друзям про новину